Det må ha vært noen utrolig lærerike år.Mannen jobbet. Jeg studerte (nettbassert) og var engelsk hjelpelærer
Annen kultur, annet levesett +++
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det må ha vært noen utrolig lærerike år.Mannen jobbet. Jeg studerte (nettbassert) og var engelsk hjelpelærer
Kos dere med kjærestetidDa har vi vært ute å spist. Jeg sniker meg til litt babyverdentid, men snart fortsetter kjærestekvelden. Henter frøkna hos farmora om noen timer![]()
Her er det lettskyet, og vindstille.Hvordan er bålbrenningsværet hos dere da? Her regner det, og jeg er i sånn passe humør.....![]()
Det blir så diggBlir deilig![]()
Må jo få lurt mannen til ikea en turÅja, det tror jeg![]()
Vi hadde planer om å slenge noe ved i kulegrillen, funker det ogHer er det lettskyet, og vindstille.
Hadde vi hatt bål så hadde det vært perfekt
Skal tidlig krøkes og så videre....
Hehe trodde du dro direkte dit når avtalen med venninna ble avlystRett hjem og legge lille vennen nå da?
![]()
Sovna til slutt i vognenHun vil.jo lære![]()
Så koseligDa har vi vært ute å spist. Jeg sniker meg til litt babyverdentid, men snart fortsetter kjærestekvelden. Henter frøkna hos farmora om noen timer![]()
Bursdagsgaver og rammer![]()
Jaa. Så humøret er ganske drittDet skjønner jegutrolig surt...
De anr nok ikke hvordan det er å få en baby til å sove nei! Lov å si fraSovna til slutt i vognentrillet hun inn i jentegardroben, i gardroben ved siden av sitter det en gjeng gutter som ikke en gang skulle trene, de henger der å prater, ender med at jeg må flytte vogna inn på kontoret som er inne i hallen, så kommer faen meg guttene dit
De burde jo se vogna (hvis ikke er det noe alvorlig galt) så står de rett ved siden av vogna å prater![]()
Ja blir bra detBlir helg i morgen. Det blir deilig
Kjenner til det der.. :/
Hva ble det til da?
Høres ut som en bra dag detFor en herlig dag. Innskrivingen på sykehuset gikk fort, mini storkoste seg med foreldrene mine imens. Så dro vi ut til hytten til foreldrene mine og koste oss der i solen før vi dro hjem i ettermiddag
. Nå sover mini og jeg prøver å få bekkenet til å slappe av
. Hatt masse ganske sterke kynnere idag så vært litt småurolig men håper det roer seg nå ila kvelden
![]()
Nei dritt dag daHuff da! Ikke moro.
Noe så veldig ogÅnei! Så surt![]()
De to eldste er en god del eldre enn meg da. Så har ikke vokst opp med de i husSå artig med stor familie
Dere har sikkert mye glede av hverandre!
Med eller uten deg?Må jo få lurt mannen til ikea en tur![]()