Juni - skravletråden

Mannen jobbet. Jeg studerte (nettbassert) og var engelsk hjelpelærer
Det må ha vært noen utrolig lærerike år.
Annen kultur, annet levesett +++

Skal tidlig krøkes og så videre....
Hehe trodde du dro direkte dit når avtalen med venninna ble avlyst :p Rett hjem og legge lille vennen nå da? :)
Hun vil.jo lære ;)
Sovna til slutt i vognen :) trillet hun inn i jentegardroben, i gardroben ved siden av sitter det en gjeng gutter som ikke en gang skulle trene, de henger der å prater, ender med at jeg må flytte vogna inn på kontoret som er inne i hallen, så kommer faen meg guttene dit :@
De burde jo se vogna (hvis ikke er det noe alvorlig galt) så står de rett ved siden av vogna å prater :@

Da har vi vært ute å spist. Jeg sniker meg til litt babyverdentid, men snart fortsetter kjærestekvelden. Henter frøkna hos farmora om noen timer:)
Så koselig :)

Sovna til slutt i vognen :) trillet hun inn i jentegardroben, i gardroben ved siden av sitter det en gjeng gutter som ikke en gang skulle trene, de henger der å prater, ender med at jeg må flytte vogna inn på kontoret som er inne i hallen, så kommer faen meg guttene dit :mad:
De burde jo se vogna (hvis ikke er det noe alvorlig galt) så står de rett ved siden av vogna å prater :mad:
De anr nok ikke hvordan det er å få en baby til å sove nei! Lov å si fra ;)

For en herlig dag:). Innskrivingen på sykehuset gikk fort, mini storkoste seg med foreldrene mine imens. Så dro vi ut til hytten til foreldrene mine og koste oss der i solen før vi dro hjem i ettermiddag:). Nå sover mini og jeg prøver å få bekkenet til å slappe av:). Hatt masse ganske sterke kynnere idag så vært litt småurolig men håper det roer seg nå ila kvelden:)
Høres ut som en bra dag det

Back
Topp