Med første hadde jeg altNei blir ofte for mye.
Jeg har kvittet meg med en del nå.
Kanskje en til her, men så lenge til at jeg kan ikke spare på alt. Arver ting og klær også.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Med første hadde jeg altNei blir ofte for mye.
Jeg har kvittet meg med en del nå.
Kanskje en til her, men så lenge til at jeg kan ikke spare på alt. Arver ting og klær også.
Det var nydeligNam! Det hørtes veldig godt ut!
Bare hyggelig! Håper de er flinke med barnebarna da om ikke annetTakk for sympati![]()
Jeg vil ha tre, og han mur.Å nei, er dere uenige?![]()
Åjo, det kan manHar ikke hatt mensen på over 2 år. Sluttet med mini pillene i april men trodde liksom ikke jeg kunne bli gravid nå uten mensen![]()
Hehe, så gøyHehe ja, skulle lagt ut bilder, ble litt så som såjenta ble trollet under trollebro, med stor sort parykk, hale og mikrofon (???? selvvalgt
) minstemann ble rakkerunge med rødt hår med horn i og fregner og hullete klær
Stor stas!
![]()
Ja stemmerMed mannen?
Skjønner jeg godt!Ja jeg gleder meg like mye som guttungen![]()
Så koselig ♡Da har vi vært ute å spist. Jeg sniker meg til litt babyverdentid, men snart fortsetter kjærestekvelden. Henter frøkna hos farmora om noen timer![]()
Ja gjør du rett iMed første hadde jeg altdenne gangen har jeg funnet ut at jeg heller kjøper etter behov
![]()
Er han sta med deg?Ja stemmer
Mye billigereJa gjør du rett i![]()
Vi er sta begge, men han vant denneEr han sta med deg?
Ja er nok detMye billigere![]()
Det er veldig irriterende. Vi har noen som bestandig kommer 15-45 min for seintJa jeg hater folk som stjeler min tid. Å komme seg ut døra med frøkna er ikke alltid så lett, særlig når tog og buss ikke går så ofte. Men igjen så er jeg litt sånn "jaja det irriterer meg i ett par minutter så let it go"
Da er du i morgen like langt som jeg var når lille U kom38+2 i dag![]()
Nå har vi spist og vært på fjæra en tur.. hva ble det til middag?Ok kose dere.
Her tar mannen butikken på vei hjem fra jobb. Spent på middagen
Ja.. bare ta flyet hit så skal jeg ha den klar til degNam nam, lager du til meg også![]()
Hehe, bare du vinner noen så er det greitVi er sta begge, men han vant denne![]()