Stort sett hver gangKjedelig når det blir sånn... hver gang:/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stort sett hver gangKjedelig når det blir sånn... hver gang:/
Syns slår meg som ei tøff dameHvorfor ikke det?![]()
Jeg ble ekstremt glad i pølser når jeg var gravid med MJ også har det bare fortsattHe he søte du
Sjekke blodprosenten igjen...Hvilke prøver skal du ta?
Kom så skal du få beggeGodt mulig![]()
Jeg har vært på lunch med 3 venninner, vokset leggene og nå venter jeg på ei venninne og datteren hennes som skal grille sammen med ossHva driver dere på med i dag?
Her er det den store klesvaske dagen
hehe jaja.Veldig lite. Skulle ikke ha flere så jeg solgte det meste![]()
Ok kose dere.Her ble det 30 min avslapping. . Så nå skal vi på butikken og så blir det å hente frøkena i bhg
Ja, mye tilbud og ting som skjerDet hører koselig ut![]()
Festdager er gøy![]()
Mamma bor 1 km unna, pappa bor heldigvis på andre siden av landetDa forstår jeg at det er ekstra godtBor de i nærheten av dere da?
Sorry, ikke meg heller... :/Tror deg
Sikkert Daim!![]()
Nam nam, lager du til meg ogsåDet er veldig godt. Kaffelatte og vaniljeis blandet sammen![]()
Typisk.. noen bare er sånn... greit når det er en og annen gang men hver gang da. Har ei som er litt sånn selv... :/Stort sett hver gangså jeg har gitt opp litt å spørre til tider om vi skal finne på noe
men jeg er heldigvis ikke langsint
![]()
Hehe...Fikk positiv test i går men hvorfor føler jeg meg kun gravid på "jobb".... xD
Hehe takk. Sist hadde jeg omtrent ingen plager. Hadde kanskje 3 dager jeg følte meg litt småkvalm son uten grunn. Denne uken har jeg følt meg kvalm hver dag etter lunsj. Følt meg uggen når jeg jeg går. Når jeg kommer hjem ingenting..Hehe...
Høres fryktelig kjent ut, gikk rundt slik i et par uker husker jeg.
Gratulerer så mye

Hihi, bedre enn ingentingJo takk. Fikk meg kanskje 10min![]()