Ble bra i 4 t hvertfallGod natt snuppa. Håper alt jeg kan på at natten blir bra ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble bra i 4 t hvertfallGod natt snuppa. Håper alt jeg kan på at natten blir bra ♡
Åja, er vel helt greit detEI pølse som ble til overs etter grillingen bare
Ja var drittlei en periodeDet var mye... vært borte 3-4ganger på 1 1/2år
Er på fb vi har fotballgruppe, der legges det ut myeJa slike ting må man følge med... tenkte mer fb/ bv / snap og lignende
Men da gjorde jeg deg vist noen år yngreEr det da jeg skal si jeg er 41...
God morgenSov godt
Så ble ikke legge seg før 11 og opp 6Å stemmer det
Det er detEn fantastisk alder![]()
Det er detHerlig alder det da![]()
Hvordan har natten vært?Uff da var feberen høy igjen stakkar
Hun er sikkert litt opptattKjenner jeg er litt bekymret nå ! Søsteren min dro til bulgaria i dag, hun skal jobbe som promotør på en bar. Siste vi hørte fra henne var at hu satt i en taxi for 2 timer siden
Nja blir rolig i helgenNår du kun mangler 1000 innlegg har du nok det lenge før juni er ferdig![]()
Håper du fikk sovet litt daPåtide og trippe seg selv i seng. Overhodet ikke klar da kroppen enda er på høygir etter jobb, men må opp tidlig som vanlig med frøkna![]()
Kort men grei nokHåpe du får ei god nattssøvn![]()
Det vil jeg troDet er ganske kjekt her når jeg må jeg si![]()
Helt til 5.30 faktiskGod morgenlille sov heeelt til 5:30 joo
selv om hun våkna 22 i går kveld og var våken i nesten en time
hoppa rundt i senga å var kjempe blid
![]()
Greit å heller ta timen når dere kommer hjemJa var helt greit. Droppa å bestille frisørtime siden jeg reiser til spania om under 3 uker så tenkte at det var dumt å betale mye for frisørtime også blir fargen veldig famlet av sola der nede, så da shoppa jeg heller litt til meg og lillemor![]()
Lykke tilGod morgen. Da er det straks avgårde til innskriving på sykehuset
. Bare få i oss litt frokost.