Kan dra deg ut av denjegNei... må bare komme meg opp av stolen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan dra deg ut av denjegNei... må bare komme meg opp av stolen![]()
Men det var det jeg var... fra absolutt alt... måtte ha litt avstand å ta tid til meg selvJa man gjør jo det
Borte fra nett blir jeg ikke
Vifår nå se på detOm noen tviler er det nok bare deg selv![]()
Det går ikke herMen det var det jeg var... fra absolutt alt... måtte ha litt avstand å ta tid til meg selv![]()
Ja..Kan dra deg ut av denjeg
Laget meg litt mat også nåHe he sånn er det bsre
Nå sparka jeg deg utJa..trenger litt hjelp
rompa satt så godt fast
![]()
Hva da?Laget meg litt mat også nå
Etter denne episoden såKanskje på tide å sove?![]()
Nei.. blir ikke å gjøre det igjen... går jo glipp av absolutt alt som skjer rundt.. får kun med seg det som skjer på nyheteneDet går ikke her![]()
God natt snuppa. Håper alt jeg kan på at natten blir bra ♡God natt folkens
Gir meg på 79.000 innlegg
Men hva om neste er super spennendeEtter denne episoden så![]()
EI pølse som ble til overs etter grillingen bareHva da?
Vi.å jo følge med på meldinger fra skole og fotball på nettNei.. blir ikke å gjøre det igjen... går jo glipp av absolutt alt som skjer rundt.. får kun med seg det som skjer på nyhetene
Da er klokken for myeMen hva om neste er super spennende![]()
Det var mye... vært borte 3-4ganger på 1 1/2årGikk mins en gang i mnd her en periode
Ja slike ting må man følge med... tenkte mer fb/ bv / snap og lignendeVi.å jo følge med på meldinger fra skole og fotball på nett
Bare å spise riktigJajeg var sånn sist og. Så ikke ut som jeg hadde født og raste ned kiloene. Vil gjerne beholde noen! Veide 53 kilo før graviditeten og vil gjerne veie 5-6 kilo mer jeg. Håper jeg kan det
![]()
Ja blir fort detDa er klokken for mye![]()