Jeg ga opp og gikk til sengsPrøver og prøver men finner aldri sluttenkommer sikkert når alle sover
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ga opp og gikk til sengsPrøver og prøver men finner aldri sluttenkommer sikkert når alle sover
![]()
God sovingGod morgen damer![]()
Nå skal jeg snart levere snuppa i bhg også skal jeg sove før jeg eventuelt finner noe å gjøre her. Imorgen skal jeg og naboen til ikea!![]()
Har du sovet godt Musemor?Da var det god natt her
Jeg er lettskremt ogMere spennendehaha! Jeg skvetter jo så lett
![]()
Eller så lærer hun og blir like hysterisk selvHaha. Ja tro den dager hun begynner å huske disse episodene hvor jeg hyler av skrekk av en edderkopp, nattsvermer eller annet insekt. Og begynner å fortelle om hvor rar mamma erhaha
Haha huff det håper jeg ikkeEller så lærer hun og blir like hysterisk selv![]()
Håper du har fått god hvile i nattNå tar jeg kveld. Jeg er så sykt trøtt og sliten etter disse tre dagene.. God natt! Også skravles vi mer i morgen![]()
Hvordan går det med snuppa?Kom hjem nå, etter 2,5 time på legevakten
Hehe, håper fenomenet slo tilSå lå jeg her da, og venter på at fenomen sovende baby skal inntreffe
God morgen til dereGod morgenda var vi våkne. Begynner å bli vant til at lille våkner så tidlig
![]()
Mi liker virkelig ikke støvsugeren, så den kan kun brukes når ho sover eller mannen er hjemme og kan distrahere. Når skal dere av gårde da?Vi sitter i sofaen. Ferdig badet og stelt. Ammet til hun akkurat slapp taket og la seg behagelig til å sove i armkroken min.
Sperret opp øynene når mannen startet støvsugeren, men sover nå.
(kjapp støvsuging med den vesle håndholdte. Enkleste måten å fjerne smuler fra duken)
En liten stund. Nå satser jeg på fenomen mett og fornøyd baby som kan leke på gulvet mens mor spiser frokost.Hehe, håper fenomenet slo til![]()
Uff neiKom hjem nå, etter 2,5 time på legevakten
God morgenNå tar jeg kveld. Jeg er så sykt trøtt og sliten etter disse tre dagene.. God natt! Også skravles vi mer i morgen![]()
God morgenGod morgenda var vi våkne. Begynner å bli vant til at lille våkner så tidlig
![]()
Jobb her og senereGod morgenHva står på planen i dag? Jobb her
![]()
God deilig morgenGod morgen![]()
God morgen CamillaGod morgen![]()
Og god morgen til deg også nord i fylketGod morgen jenter![]()