Ja, kommer til å gi beskjed hvis det gjentar seg. De er lenge oppe og ute sent, men ikke lagt merke til at det har vært så lenge førKanskje de burde bli påminnet når man skal være stille ute! Sånt blir fort irriterende!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, kommer til å gi beskjed hvis det gjentar seg. De er lenge oppe og ute sent, men ikke lagt merke til at det har vært så lenge førKanskje de burde bli påminnet når man skal være stille ute! Sånt blir fort irriterende!
Mhm ikke santJa rene gulv er absolutt best! Og får ikke vasket over hver dag heller med teppe, blir bra også om et års tid med en baby som kryper på gulvet![]()
Støvsuge mener du?Og det skal du heller helst ikke gjøre![]()
Det er bra du må si fra om det fortsetter.Ok. Jeg mener 23.00 selv.
Ikke fester, men bråker ja.
Eldste til naboene med et par kompiser spilte inntil nå pingpong ute. Ble stille nå, så gikk visst inn.
Hvordan gikk det?Kom hjem nå, etter 2,5 time på legevakten
Du får følge litt medJa, kommer til å gi beskjed hvis det gjentar seg. De er lenge oppe og ute sent, men ikke lagt merke til at det har vært så lenge før
Sykmeldt idag så blir noen lange mnd fremoverMhm ikke sant
Hvordan er formen nå?
Jobber du?
Vi får se i morgen hvordan det erHar hatt den kun ved et par anledninger tidligere
God natt og sov godtNei.. har bare 5% igjen på tlf min. Får bare ta natta og lade så får vi skravles i morgen. God natt damer
Sov godt, skravles i morgenTror vi skal legge oss nå. Skravles i morra![]()
He he ja det må du velHusker jeg ikke var helt fornøyd med sist sesong. Har sett så mye, så må liksom se den nye også![]()
Ja du skulle sy du nå jaJa, sove og prøve å sy kanskje![]()
Heldogvis, ammet til noe etter 23 og så sov hun til 3. Nå har hun sovnet igjen så da sover jeg videreHåper hun ombestemmer seg og sover godt i hele natt istedenfor![]()
Så fint
God morgen.God morgenda var vi våkne. Begynner å bli vant til at lille våkner så tidlig
![]()