Juni - skravletråden

Kanskje de burde bli påminnet når man skal være stille ute! Sånt blir fort irriterende!
Ja, kommer til å gi beskjed hvis det gjentar seg. De er lenge oppe og ute sent, men ikke lagt merke til at det har vært så lenge før

Ok. Jeg mener 23.00 selv.

Ikke fester, men bråker ja.
Eldste til naboene med et par kompiser spilte inntil nå pingpong ute. Ble stille nå, så gikk visst inn.
Det er bra du må si fra om det fortsetter.

Ja, kommer til å gi beskjed hvis det gjentar seg. De er lenge oppe og ute sent, men ikke lagt merke til at det har vært så lenge før
Du får følge litt med :)

Håper hun ombestemmer seg og sover godt i hele natt istedenfor :)
Heldogvis, ammet til noe etter 23 og så sov hun til 3. Nå har hun sovnet igjen så da sover jeg videre

God morgen :) da var vi våkne. Begynner å bli vant til at lille våkner så tidlig :p

God morgen :) da var vi våkne. Begynner å bli vant til at lille våkner så tidlig :p
God morgen.

Jeg er ikke helt enig i at yngstemor skal bestemme at det er morgen klokka seks, vi har selv med skole og bhg ikke behov for morgen før sju, og nå er det til og med ferie.

Mellomste skal i bhg og eldste til mormor i dag da. Han fordi han (og hun) har lyst. Og hun i bhg fordi vi har foreldresamtale, men den er 9.30 så vi leverer ham til min mor ca 9 og henne i bhg rett før 9.30 (det er ca 15 min kjøring mellom)

Så absolutt ingen grunn til å starte dagen klokka seks. De andre sover.

Back
Topp