Juni - skravletråden

Jeg går snart fra forstanden.

Den kvelden da jeg ammet og ammet var et forvarsel om natta.

Hun sover ikke mye i natt!

Huff håper du får sove lenge i morgen.
Tja, tvilsomt.

Men håper jeg snart får sove.

Mannen tok henne litt, så da sovna jeg. En liten dubb. Men det er ikke optimalt det heller, ungene er lovet biblioteket og banken i morgen og en av oss må ha sovet nok til å lovlig kunne kjøre bil.

Men det spørs om det blir at de vandrer omkring i gangen litt. Etter at han er ferdig med eldstemann som blør neseblod... Hun må sove!!!!

To timer senere, hun har dubbet litt sier mannen som har gått med henne. Jeg har sovet. De tomme puppene er det melk i igjen, og hun drikker. Og så.... Synger. Blir ikke ungen trøtt???

God morgen dere :) idag er lille J 11 mnd. Herregud så fort tiden går :o om en mnd er hun 1 år.

Okei, først vil jeg bare si tusen takk :) Det skal vi lage i morgen!
Men går det fint uten soppen? Jeg klarer ikke sopp selv om jeg har prøvd å like det..
Og kan jeg spørre hva du jobber med? Er du kokk? :)
Utrolig flink er du i allefall ;)
Selvfølgelig gjør det det.
Jeg tok bare det jeg hadde lyst på i kjøleskapet. Neste gang blir det sikkert noe annet

Å så kjedelig da
Mildt sagt.

Og hvorfor er ikke ungen trøtt? Hun har faktisk nesten ikke sovet. Jeg sov et par timer når mannen tok henne på stua, da dubbet hun litt, men sovne etterpå, ammes i søvn o senga, eller armkroken på stua? Neida.

Mildt sagt.

Og hvorfor er ikke ungen trøtt? Hun har faktisk nesten ikke sovet. Jeg sov et par timer når mannen tok henne på stua, da dubbet hun litt, men sovne etterpå, ammes i søvn o senga, eller armkroken på stua? Neida.
Noe som plager henne så hun ikke får sove da kanskje?

Back
Topp