78250 innleggTil hvor mye?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
78250 innleggTil hvor mye?
Minstemann kom litt fortGod alder mellomHer blir det 4 år, og vi vil ha enda en etter den kommende babyen
![]()
Samme her. Tror ikke jeg kommer til å strikke de før jeg kjøper den møllaHar vurdert det selvvi får se
![]()
Ja det var det... :/Ånei, så dårlig gjort
Er jo ganske avhengigMå bare si at du er jo helt råSå mye som du klarer hver mnd
![]()
Lett som en plettTviler på jeg klarer det men
Ny kjæreste altsåYeye 4-5 uker uten kjæreste var visstnk for kb..
Hvilken trening?Nei... må vel begynne å skifte sånn smått... skal på trening om 50 min... angrer på at jeg meldte meg på timen :/
Gjorde en lett tråd istedet denne gangen.. syntes den ble for tykk strikketSamme her. Tror ikke jeg kommer til å strikke de før jeg kjøper den mølla![]()
Til hva da?95 innlegg igjen
Blir jo et halvt år på lørdagJa er vel kanskje det
Så braDet gjorde det![]()
Det var godtHeldige du![]()
Skal stoppe på 79.999 på trassLett som en plett![]()
Ta imot en reparatør, få besøk av vaskedame, rydde hus, ta imot svigers, dunke hode i veggenHva skal dere i morgen da?
Yes eler ny gammelNy kjæreste altså,
Jo noen ganger trenger man å bare være seg selv alene uten barnNei, ikke jeg heller . Men det er godt for begge parter noen ganger![]()
Skulle på corebar, men døra var låst så da ble det ikke noeHvilken trening?
Til dagens målTil hva da?![]()
Finhakket en paprika, to sjalottløk, 2 fedd hvitløk, 3 sopp i en slik hakker fra tupperware, og blandet i kyllingkjøttdeig sammen med litt raspet ost.Kyllingkjøttdeig rullet sammen også tilbehør?