Juni - skravletråden

Det er den virkelig.
Jordmor prøvde seg på at det er kulturelt! Men er noen på jobb fra 8,45-18.00 så er det begrenset hva noen gjør hjemme på arbeidsdager! Spesielt hvis de også begynner kl 7.
Jordmor mente det var kulturelt så forklarte henne at jeg kjenner mange nordmenn som også ikke ville begynt med middagen eller vasket gulv såpass sent!
Helt enig! Her i huset gjør jeg mest, men jeg er jo og den som jobber minst så for oss er det naturlig. :)

Lurt med sånn kurs ;) Hvilken smertelindring hadde du sist? Bra at de arrangerer da :)
Hadde lystgass sist, og risposer.
Denne gangen tilbys ikke lystgass ved sykehuset her lenger så da var det greit å få litt input. Ikke får jeg epidural eller noe form for spinalbedøvelse helle.

Denne gangen tilbys ikke lystgass ved sykehuset her lenger så da var det greit å få litt input. Ikke får jeg epidural eller noe form for spinalbedøvelse helle.
Risposer? Ja da må du forberede deg på andre alternativer da :) Men hvorfor ikke Epidural? Lystgass kuttet de med her også, det året jeg fødte N (2012). Hadde epidural jeg da, tålte ikke smerten til slutt så svimte nesten av.

Hvorfor får du ikke spinal eller epidural?

Back
Topp