Har enda to icordsnorer jeg må lage selvOjess.. men det må gjøres.. eneste som gjennstår
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har enda to icordsnorer jeg må lage selvOjess.. men det må gjøres.. eneste som gjennstår
Lykke tilSkal på 15 måneders kontroll med lille U i dag.
Utrolig hvor fort tiden har gått
Hehe, det hadde vært koselig daEneste maten å få fire barn er nok tvillinger om han får overbevist meg om flere barn etter han her kommer![]()
Godt man har gode vennerJa, også kom han på besøk igår også gående men mannen kjørte han hjem igjen da![]()
Mye å gjøre og svigers kommer i morgenVanne blomstene under tak skulle jeg også ha gjort. Effektiv du![]()
Er jo først nå jeg har tid til å gjøre noeDu har virkelig vært produktiv den første feriedagen![]()
J hadde sin andre dupp alt for tidligSnart klart for andre dupp til frøkna og dermed meg og
Tiden flyrSkal på 15 måneders kontroll med lille U i dag.
Utrolig hvor fort tiden har gått
Sov godt begge toSnart klart for andre dupp til frøkna og dermed meg og
Var ikke det neiIngen koselig samtale?![]()
Ehm hører du sier detNope, vi er helt normale!![]()
Så dumtVar ikke det nei
Da virker ørene!Ehm hører du sier det
Ja ikke santDet var da godt å høre![]()
Joda fikk sovet littIkke like godt i nattHadde en liten som smøg seg i sengen vår i natt og var ekstremt urolig. Men Fått sove da,hva med deg?
Er bra det daJa, er heldigvis ikke like mye plaget som jeg var i høst.. Og smertene er ikke sånn som i går heldigvis. Og jeg vet hvorfor jeg har fått smerter disse to dagene.
Og yes det er detGodt med noen ekstra kroner da![]()
Kjedelig når det blir sånn start på dagenJa, selv om stemningen ikke ble helt som ønsket, da eldstemann gikk i vranglås pga ikke Sjokade på bordet. Jeg finner ikke frem slikt til unger som KREVER og raser, hadde han bedt pent og forstått å bytte oboy mot Sjokade hadde han fått det. Men å brøle, klatre opp i skapet og kreve, det belønnes ikke. Ny sjanse i morgen.
I morgen skal de rett og slett ha fri. Vi tar en tur på biblioteket og låner noen bøker for å lese i sommer og en tur i banken og oppretter sparekonto til dem, henter en bokpakke på posten og handler sikkert litt.
Ååh. Blir det en tredje lur da?J hadde sin andre dupp alt for tidligden skulle vært nå. Men neida. Å jeg er såå trøtt
føler jeg funker så dårlig om dagen.