Er nok det jaKanskje noe med det også ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er nok det jaKanskje noe med det også ja![]()
NettopTakk for det
Ja, alle jeg har snakket med sier det samme, det er nesten bedre at jeg føler det sånn enn at Jeg ikke hadde tenkt på det![]()
Lik greys på en måteHva handler det om?
God morgenGod morgen![]()
OK da får du bare venteJa skulle nesten gjort det, men jeg drøyer det for vi reiser på ferie om 3 uker så det må uansett bli etter det..
Uff daUgg! Tror jeg er allergisk mot hundervar hos venninnen min i går, lekte med hunden hennes, idag våkna jeg opp med røde øyne som klør som ett Helvete
![]()
God morgenGod morgen![]()
Ingen koselig samtale?Med mammaen min
Nope, vi er helt normale!Ha ha dere er rare
Det var da godt å høreBedrr enn de før der hvertfall
Ikke like godt i nattGod morgen
Sovet godt?
Ja, er heldigvis ikke like mye plaget som jeg var i høst.. Og smertene er ikke sånn som i går heldigvis. Og jeg vet hvorfor jeg har fått smerter disse to dagene.OK da får du bare vente
God morgen snuppaGod morgen![]()
Uff da, så kjiptUgg! Tror jeg er allergisk mot hundervar hos venninnen min i går, lekte med hunden hennes, idag våkna jeg opp med røde øyne som klør som ett Helvete
![]()
Godt med noen ekstra kroner daEkstra jobbing i dag, å sp jeg som er så trøtt da
Ja, selv om stemningen ikke ble helt som ønsket, da eldstemann gikk i vranglås pga ikke Sjokade på bordet. Jeg finner ikke frem slikt til unger som KREVER og raser, hadde han bedt pent og forstått å bytte oboy mot Sjokade hadde han fått det. Men å brøle, klatre opp i skapet og kreve, det belønnes ikke. Ny sjanse i morgen.God orgen
Godt når man ikke må noe tidlig