Ønskebarnnr2
Gift med forumet
TakkGod morgen, og masse god bedring til deg i dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkGod morgen, og masse god bedring til deg i dag![]()
JaEr jo litt pirrende![]()
God morgenGod morgen.
Det er første dag i ferien. Skoleferien.
Eldstemann skal på Sfo, mellomste er jeg ikke sikker på, men vi trenger ikke være noen plass 8.30, de har kjernetid fra hhv 9.30 i bhg og 10 på sfo
Er barnet syk også?Takk![]()
Kos deg mase snuppa miTitter innom og håper alt er bra med dere her innetiden strekker ikke til formum om dagen, men tenkte å titte innom så dere vet at jeg er her
Alt bra med osskun N som ikke vil legge seg på kvelden og sårhet ved amming. Sårt at det er sånn men :/ blir bare å bruke skjold til sårene er leget også må jeg pumpe men klarer det. Mye bedre ammestart nå enn med storesøster
![]()
Nei, hun er frisk, men jeg er så dårlig at jeg såvidt klarer å stå oppreist..Er barnet syk også?
Da er det godt med mannen som stiller oppNei, hun er frisk, men jeg er så dårlig at jeg såvidt klarer å stå oppreist..
God orgenGod morgen.
Det er første dag i ferien. Skoleferien.
Eldstemann skal på Sfo, mellomste er jeg ikke sikker på, men vi trenger ikke være noen plass 8.30, de har kjernetid fra hhv 9.30 i bhg og 10 på sfo
UFF daGod morgen!
Nå ligger jeg hjemme med oppkast og begynnende smerteanfall igjen så sambo er hjemme med mini i dag..![]()
Takk for detGratulerer så mye![]()
Med mammaen minHvem snakket du med?![]()
Ha ha dere er rareMålet hennes er 80000
Det har vi bestemt![]()
Ja veldig godt å ha han her nåDa er det godt med mannen som stiller oppIgjen god bedring!
YeyJa, heldigvis. Og sov mye bedre i natt! Hurra
Oii9 juli, så 3 uker igjen. Hun er velkommen fra torsdag, da rekker jeg frisørtimen min først![]()
Bedrr enn de før der hvertfallHar du hatt en fin natt?*krysserfingre*
God morgenGod morgen![]()
Ja skulle nesten gjort det, men jeg drøyer det for vi reiser på ferie om 3 uker så det må uansett bli etter det..UFF da
Kanskje ringe sykehuset å få purrret på operasjon?