God formiddagGod morgen damer. Da har vi også kommet oss opp og sitter å spiser brunsh. Hva har dere gjort så langt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God formiddagGod morgen damer. Da har vi også kommet oss opp og sitter å spiser brunsh. Hva har dere gjort så langt?
God morgen duGod morgen damer. Da har vi også kommet oss opp og sitter å spiser brunsh. Hva har dere gjort så langt?
Det er forståelig. Kos deg med babyen. Har dere funnet navn enda eller ikke helt enig enda?Titter innom og håper alt er bra med dere her innetiden strekker ikke til formum om dagen, men tenkte å titte innom så dere vet at jeg er her
![]()
Alt bra med osskun N som ikke vil legge seg på kvelden og sårhet ved amming. Sårt at det er sånn men :/ blir bare å bruke skjold til sårene er leget også må jeg pumpe men klarer det. Mye bedre ammestart nå enn med storesøster
![]()
God morgen. Skal strikke en tråd til torapannebåndet og dusker til olineluaHeisann damerhva skal dere idag da?
Ja.. elsker lillaSå fin
Og nydelig farge!
Det har jeg ikke :/Jeg ser det på sumo![]()
Icordsnora til pannebåndet? Synes det er så kjedelig å strikke de snoreneGod morgen. Skal strikke en tråd til torapannebåndet og dusker til olinelua
Ja det er helt sant!Dårlig planlagt ja
Men greit å bli ferdig...
Huff da, hørtes mye utKanskje vi burde gå for 85000?![]()
Hehe ja, nesten ikke noe å vaske idag daÅååja stemmer det![]()
Så lenge man tar seg tid til andre viktige ting som familie ogsåJa greit å ha tid også![]()
Han har 16. JuliNår har han da?
Ja det var noe sånt jeg leste meg opp påTja.
Finnes noen som enkelte tåler, men direkte allergivennlige er de ikke. Men noen reagerer man mindre på enn andre, det er sant nok.
Men vanligvis, så tåler man, eller tåler ikke, hund
JaDet kaller man skikkelig kattevakt det![]()
Ikke mye gått igjennom reklame og sett tvGod morgen damer. Da har vi også kommet oss opp og sitter å spiser brunsh. Hva har dere gjort så langt?
Hehe ja og det er viktigDa fikk han jo luftet seg litt![]()
Mamma har hundÅ det er kjedelig![]()
Lyst på egen hund?
god morgenGod morgen![]()
god morgen lykke til med rotfyllingGod morgen jenter
Første dag i ferien, eldste har planleggingsdag på SFO og jeg skal rotfylle en tann![]()
god morgenGod morgen!
Nå er gullet levert i Bhg, så jeg sover litt til jeg![]()
Huff håper det går seg til iløpet av dagenHar løpt maraton i søvne i natt tror jeg.. bekkenet verker![]()
Eneste maten å få fire barn er nok tvillinger om han får overbevist meg om flere barn etter han her kommer4 jaglad i barn han!
Skjønner at det frister mest med 2 ja![]()
Ja de er jo førstSå lenge man tar seg tid til andre viktige ting som familie også![]()
![]()