Juni - skravletråden

Får du lest litt i dag da? Det jeg liker å gjøre er å koke en kopp te, finne pleddet og legge meg godt til rette i sofaen. Om du er så heldig at det er sol kan du ta med boka ut
Hadde tenkt til å lese litt etter jeg hadde vasket leiligheten, men nå har jeg ligget strak ut med gallesteinsanfall(smerter) siden 8-tiden i dag så har ikke fått mulighet til å lese :( Først nå jeg ikke har noe særlig smerter.. Men så fort snuppa har spist lunsj og kommet seg i seng så skal jeg vaske og rydde, også håper jeg at det er litt tid til lesing etterpå før hun våkner igjen :-)

God morgen!
Heh våkna mini halv 8 :D Vi sto opp å spiste frokost og så litt på Disney junior før hun ble trøtt igjen, og nå sover hun sin første hvil for dagen :-) Etterpå skal jeg rydde litt her, vaske gulvene og badet, også skal vi kjøre å hente sambo på flyplassen i ettermiddag en gang :-) I kveld skal jeg og sambo kanskje på kino, og det er noe vi ikke har gjort på snart 1 år :p
Vi hadde første hvilen i halv ni tiden, sov nesten til halv elve :o så jeg fikk tatt igjen litt søvn, men er fortsatt trøtt :p

Hva skal dere se? Har så lyst til å se conjuring 2 :D

Back
Topp