Så braVar våken bare to ganger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braVar våken bare to ganger
Mangler 2150 ,det e ganske mangeDu er godt på vei diter bare å vente å se hvor mange du får på slutten
![]()
Søsteren ble operert 4 gangen hun hadde detJa det er dritvondt!
Skal operere til høsten en gang.Søsteren ble operert 4 gangen hun hadde det
Det tror ikke jeg hellerHadde ikke klart seg![]()
Takk duHa ha ha du er søt![]()
Er du helt alene, ingen som kan hjelpe deg ?Håper jeg og! Det er så vondt at jeg ikke klarer å sitte oppreist![]()
Ikke sant, det syns ikke jeg heller.. men sånn er det med ei som er konstant mamma dalt..Det var da ikke noe hyggelig av hennr
Ja, sambo er i Lillestrøm og kommer hjem i ettermiddag.. Er heldigvis ikke like vond nå, men allikevel ikke i form.Er du helt alene, ingen som kan hjelpe deg ?![]()
Gled degJa sant detSkal lese de bøkene fra start
![]()
Ja! Skulle bare ha vært litt lengreBle det ei god natt?![]()
God formiddagGod morgen folkens![]()
hørtes spennende utTok litt barnekatuseller med småenellers tok jeg collerado som voksen karuseller og spøkelseshuset
Er kommet til kapittel 8Gled deghvor langt har du kommet på boka nå?
JaaaDet er jo morro...![]()
Får du lest litt i dag da? Det jeg liker å gjøre er å koke en kopp te, finne pleddet og legge meg godt til rette i sofaen. Om du er så heldig at det er sol kan du ta med boka utEr kommet til kapittel 8![]()
Hoho er fortsatt trøttGod morgen
Ja, da er du vel utsovet
Så deilig å komme på besøk å få middag servert! Kos dere![]()
Hadde tenkt til å lese litt etter jeg hadde vasket leiligheten, men nå har jeg ligget strak ut med gallesteinsanfall(smerter) siden 8-tiden i dag så har ikke fått mulighet til å leseFår du lest litt i dag da? Det jeg liker å gjøre er å koke en kopp te, finne pleddet og legge meg godt til rette i sofaen. Om du er så heldig at det er sol kan du ta med boka ut
Vi hadde første hvilen i halv ni tiden, sov nesten til halv elveGod morgen!
Heh våkna mini halv 8Vi sto opp å spiste frokost og så litt på Disney junior før hun ble trøtt igjen, og nå sover hun sin første hvil for dagen
Etterpå skal jeg rydde litt her, vaske gulvene og badet, også skal vi kjøre å hente sambo på flyplassen i ettermiddag en gang
I kveld skal jeg og sambo kanskje på kino, og det er noe vi ikke har gjort på snart 1 år
![]()