Vi får nå se på detDu tar meg igjen i løpet av dagen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får nå se på detDu tar meg igjen i løpet av dagen![]()
Ha ha ha ja jøssDu må bare skravle fortere enn meg![]()
Ble det ei god natt?Takk![]()
Kos dere på middagGod morgen derelille sov helt til 6:30 idag
det er jo ganske lenge i forhold til vanlig
Senere idag skal vi til ett vennepar i råde og spise middag![]()
Samme til dereGod morgenØnsker alle en strålende søn
![]()
ÅneiDet er jo typisk da.. Hadde planer om å shine leiligheten til sambo kommer hjem, men her ligger jeg da med gallesteinsanfall(smerter) og sykt kvalm av smerteneHåper det gir seg fort sånn at jeg kan komme igang med ryddingen!
Helt forferdeligÅneiHvordan går det med deg?
Njæ, har ei på 4 som absolutt mente jeg ikke burde soveHåper du fokk sove godt snuppa
Huff, det høres ikke bra utHelt forferdelighar tatt smertestillende så håper den funker snart for ellers klarer jeg ikke å leke med snuppa som er på gulvet nå å leker alene..
God morgenGod morgenØnsker alle en strålende søn
![]()
UFF daDet er jo typisk da.. Hadde planer om å shine leiligheten til sambo kommer hjem, men her ligger jeg da med gallesteinsanfall(smerter) og sykt kvalm av smerteneHåper det gir seg fort sånn at jeg kan komme igang med ryddingen!
Hadde ikke klart segHva skulle de vel gjort uten oss![]()
Ha ha ha du er søtEn episode og et tannpuss senere![]()
Håper jeg og! Det er så vondt at jeg ikke klarer å sitte oppreistHuff, det høres ikke bra ut
Håper du føler deg raskt bedre
Det var da ikke noe hyggelig av hennrNjæ, har ei på 4 som absolutt mente jeg ikke burde sove![]()
Ja det er dritvondt!UFF da
Hørt det et vondt ja
Det er jo morro...Vi har sett på TV og spist frokost. Lest bøker, øvd på abc og nå leker vi med play-doh![]()
Vi skal bare slappe av. Ingen planer denne helgenTakk for detHva gjør dere på i helgen
?
Du er godt på vei ditNei rekker nok ikke det