Juni - skravletråden

Skal han være borte mye langt vekk frem mot termin?
Han er heldigvis ikke så langt vekk :) han er ute med båten på natten også legger den til på dagtid (legger til på verftet som er 7 min fra oss :) )

Ja, halvpris :D Vil ha et til, men tror jeg må vente for det er en del ting jeg og mini trenger før ferie :p
Jeg venter på sims 4 hovedspillet skal gå i salg. For jeg har pleid å låne origin kontoen til ei venninne. Men da kan jeg ikke legge til egne spill. Så kunne tenkt meg å kjøpe det selv

4 åringen som jeg vanligvis mæ diskutere med for å få i henne 1 skive spiser nå på sin 2 :o det har skjedd 2 ganger før

4 åringen som jeg vanligvis mæ diskutere med for å få i henne 1 skive spiser nå på sin 2 :o det har skjedd 2 ganger før
Herlig! Samme skjedde med grøten her! Hun som ikke spiser sånt for tiden. Eller noe morgen og kveld som ikke er flaske eller smoothie. Tok en stor porsjon grøt og slukte :)

Skal ikke mye til for å deprimere barna:(
Han tok det heldogvis greit, men var glad når han endelig begynte å miste. Det dumme med å miste så sent er at de andre har avklart at tannfeen ikke er på ekte allerede før han får sitt første besøk av den..

Back
Topp