Hadde Tommy hilfiger jakke til jenter på 75%,..Er innom en tur nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde Tommy hilfiger jakke til jenter på 75%,..Er innom en tur nå![]()
Må se på detHadde Tommy hilfiger jakke til jenter på 75%,..
Så bra!!Husker dere at jeg skrev at jeg hadde knust glasset på min relativt nye mobil?
Kom på at vi hadde limt et glass utenpå som beskyttelse. Og hurra, det var bare det glasset som var knust, ikke selve telefonen
Nei, akkurat passe lita. Mannen er 193Okei, da er du ikke veldig høy nei.
Hvor da?Hadde Tommy hilfiger jakke til jenter på 75%,..
Vi skal vist få kamp fra CamillaOh no!!kan jeg overta henne da?
Mine foreldre har med seg alle fire (store) barnebarna i campingvognaSå gøy med camping
Hvem skal de campe med?
Så herligTusen takk alle sammen![]()
han er så herlig!!!
Brukte 3 1/2 time til sammen og 20 min i aktive fasen så raskkoser meg mye her med Theo på brystet
![]()
Cyster er ikke noe særligNope verste jeg har vært borti. Men den cysten var stor da
Så koselig når dere er flereJa og er veldig glad for at jeg har ett par venninner som også skal være hjemme med sine barn 1 år til for at har vi liksom noe å gjøre påSkal nyte det året for når jeg får nr 2 en gang så er det ikke sikkert jeg får mulighet til det samme
![]()
God kveldGod formiddag![]()
Fikk besøk, var på butikken og var hos ei venninne på middagHva har du gjort da?![]()
Sovet dårlig i natt?Så sabla trøtt jeg er idag :O
Det er ikke så dumtHey god ide! Kanskje sjekke biblioteket![]()
Huff, håper det gikk fint16 åringen har muntlig eksamen om 25 min. Jeg er nesten kvalm på hennes vegne.![]()
Hihi, mye koseligere detJa det var den helgevasken jeg skulle ta.. Men så ble jeg sittende her å skravle istedenfor![]()
Gikk greit, hun fikk 4Huff, håper det gikk fint![]()
Koselig gjort av hanMannen min kom hjem på snarvisitt . Han har vært på prøvetur siden tirsdag, så han kom innom med et ei og en nuss, fikk litt mat og dro på jobb igjen ♡
Kjekt dagreit med den lange duppen da litt bedre enn de 30 min vi får
![]()