Skal ikke mye til for å deprimere barnaDet var min også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal ikke mye til for å deprimere barnaDet var min også
Herlig vær her ogsåDa har vi komt heim fra en liten bytur. Fikk handlet det vi skulle og nå skal vi lage mat
Sol og blå himmel, og litt for smeltende temperaturer for min del![]()
Åh hurraHusker dere at jeg skrev at jeg hadde knust glasset på min relativt nye mobil?
Kom på at vi hadde limt et glass utenpå som beskyttelse. Og hurra, det var bare det glasset som var knust, ikke selve telefonen
Han er den typen som later som han ikke ser rotetKjenner til det. Må dra ham i øra!
Da er det litt forskjell mellom dere. Bruker mye høye hæler du daNei, akkurat passe lita. Mannen er 193
Oj. BilligJa det gjør det, men akkurat nå er det tilbud på Originbetalte 159kr for gøy med gjengen eller hva det heter
![]()
Ja, heldigvis. Ordna seg ikke selv her da, så ble litt mer styr:/Godt dtt er kortvarig
Ja. Jeg kommer ikke til å velge svart eller hvit neste mobil hellerJa syns også det nå da :-D veldig glad for jeg valgte noe annet enn de typiske fargene som pleier å være på iphone![]()
Det skjønner jegVurderte til niesen min
Ja, halvprisOj. Billig![]()
Du får gjøre detTakk, det må jeg sjekke![]()
Jeg ogUps shopper litt i dag..
Nei, det skjønner jegJa. Jeg kommer ikke til å velge svart eller hvit neste mobil heller![]()
Det er braJa veldig fort gjort! Men er ihvertfall godt i gang nå da![]()
Ja godt å få det gjortDet er bra![]()
Så braBedre enn forventet![]()
Blir det noe spennende middager da?Meny til neste uke skrevet.
Handleliste skrevet.
Nå er det bare å vente til mini er i seng så er det ukeshandel.
I mellomtiden tror jeg jeg prøver å slappe av
Skal han være borte mye langt vekk frem mot termin?Ja ♡
Også skulle han komme hjem i natt![]()
Bra da til sluttSkulle ikke ha skrevet ned klokkeslettene i dag for da var hun ikke trett nok før 12.00 og jeg så i kryss lenge før det
Men sov godt omsider da![]()