Juni - skravletråden

Sikkert noe galt med appen som gjør det :) hva skal du fjøre i kveld?
Ja, jeg får laste den inn på nytt og prøve :)

Nå er jeg ferdig med strikke hentesettet ish til Lillemirakel <3 :) Så nå skal jeg legge fra med stikking litt ;) (om jeg klarer :p)
Henge opp tøy nå straks ;) Hva med deg?

Så spennende! Får håpe det blir fødsel de nærmeste dagene da, og at du slipper å gå sånn i en uke eller lenger sånn som det :-)
Skal være litt mer masete om dette drøyer til helgen. Vil ikke være uslitt ved fødsel heller :O om det går ut over søvnen min

Ja, jeg får laste den inn på nytt og prøve :)

Nå er jeg ferdig med strikke hentesettet ish til Lillemirakel <3 :) Så nå skal jeg legge fra med stikking litt ;) (om jeg klarer :p)
Henge opp tøy nå straks ;) Hva med deg?
Ser litt sons med mannen. Hun trenger jo hentesettet når som helst

Jeg må sortere i tingene vi har :p orker ikke pakke med ting vi skal kaste xD brått blir det flytting hvem vet :) ja han er flink :D
Haha vaskemani er gøy :p vasker det ned til det er slitt xD
Huff høres ikke godt ut :( god bedring med ryggen din :)
Håper den blir bedre :)
Jeg er her inne nå :D
Ja flytting kan jo skje på et blunk :o Ja vaskemani ja, det er tingen for å få fødselen i gang ;) Leste noe om det.. er det noe på gang hos deg? :D

Takk snuppa <3 Satser på at et avtar ;)
Wiiihu, da kan vi skravle i vei ;) Slapper du av nå?

Skal være litt mer masete om dette drøyer til helgen. Vil ikke være uslitt ved fødsel heller :O om det går ut over søvnen min
Det skjønner jeg! Viktig å være så uthvilt det går an å bli når man skal føde, det krever sinnsykt mye energi! Du må holde oss her inne oppdatert på hvordan det går da, spennende å følge med! :-)

Ja flytting kan jo skje på et blunk :o Ja vaskemani ja, det er tingen for å få fødselen i gang ;) Leste noe om det.. er det noe på gang hos deg? :D

Takk snuppa <3 Satser på at et avtar ;)
Wiiihu, da kan vi skravle i vei ;) Slapper du av nå?
Jepp :O ja det er sånn kjerringråd som det å løpe i trapper. Man blir utslitt om kroppen ikke er i gang :p
Vi får se :) er alt fra 10-6 min mellom og varer ca 1 - 1 1/2 min. Så lenger mellom men lenger varighet. De er i katagorien vonde.
Ja satse på det ❤️ det kan vi vettu :D
Ligger strakt ut i sengen :) duda? :)
Så du tar pause fra strikking og var ferdig med settet til lillegutt ❤️ må nok en en gang si tusen hjertelig takk veldig snilt av deg ❤️❤️

Back
Topp