Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde iphone 5s og byttet til ake til samsung. Den var alt for tregHvor mange har iphone 6s her? Og er dere fornøyde?Skal bytte ut samsungen min til iphone nå så bare lurer på hva dere syns
![]()
Jeg betalte600Ønsker meg noe slik jeg også
Får se hva det blir til. Hva koster den?
Kos deg med filmDa blir det litt film og strikking her. Skravles senere.
38+4 termin om 12 dagerHvor langt er du på vei?![]()
Ja... det går for fort... mi eldste er snart 4. Synes ikke det var lenge siden hun var like lita som lillesøster er nåIkke si det en gang. Lurer fremdeles på hvor tiden med mini har gått hen og han er 17.5 måned nå![]()
Gleder meg til å få opp paviliongenEr det også
Sambo elsker fotball og ser veldig mye på det. Jeg liker også fotball, men gidder ikke å sitte klistra til tvn å se EM, men følger litt med daSer ikke fotball herheldigvis liker ikke mannen fotball heller. Synes det er helt greit å spille selv, men kjedelig å se på
![]()
Kos deg. Hvilken film skal dere se?Da blir det litt film og strikking her. Skravles senere.
600 var jo et kupp vil jeg siJeg betalte600
Nå kostet den 1000
Ord pris 2000
Jeg må sortere i tingene vi harÅja, så klartTrodde du nesten var ferdig med det. Men da blir det bra til slutt
Flinke mannen som tar seg av klesvask!
![]()
Jeg kjenner meg så igjen i den vaskingen fra forrige gangAltså vi hadde trapp i leiligheten og en ble vasket hver dag! Ble nesten slitt til slutt
![]()
JaN våknet i natt og da jeg skulle legge meg igjen så hadde jeg så utrolig vondt i siden på ryggen bak... Ikke sånn vanlig rygg vindt, men sånn indre vondt
Så fikk jo ikke sove igjen... Ble ikke bedre av å sitte på jobb, men nå kjenner jeg ikke så mye til det, bare litt
Så får se de neste dagene
Ja gjør detSå prates vi sikkert da å
<3
Så spennende! Får håpe det blir fødsel de nærmeste dagene da, og at du slipper å gå sånn i en uke eller lenger sånn som det38+4 termin om 12 dagerholdt på sånn som dette en uke med storesøster, men mere smerter nå enn da
Jeg ogsåHadde håpet på litt liv i kveld jeg
He he ikke i det hele tattikke litt lyst en gang
![]()
Meet the Robinsons. DisneyKos deg. Hvilken film skal dere se?
Det har vi ikke lengerGleder meg til å få opp paviliongen
Sov kanskje 5 min sammenhengene siste uken med N og ingenting 3 dager før jeg fødte :O kroppen lå bare å hvilteNattesøvn er viktig![]()
Ja vi må vel detJeg ogsåvi må vel lage litt liv da... men litt treg app.