Juni - skravletråden

Dette er delen av ommøblering. Idag sorterte jeg bøker, leker og tok å vasket lekekjøkkenet :D mannen tok klesvask :)

I morgen skal jeg fortsette med det samme og skrubbe dusjen tenkte jeg :p passer på kroppen min ❤️ hvordan er det med deg? Så du hadde vondt i ryggen :( jeg er innom en liten tur nå. Men kommer på i kveld så jeg kan få skravlet litt :D
Åja, så klart :) Trodde du nesten var ferdig med det. Men da blir det bra til slutt ;) Flinke mannen som tar seg av klesvask! :)

Jeg kjenner meg så igjen i den vaskingen fra forrige gang :p Altså vi hadde trapp i leiligheten og en ble vasket hver dag! Ble nesten slitt til slutt :p
Ja :( N våknet i natt og da jeg skulle legge meg igjen så hadde jeg så utrolig vondt i siden på ryggen bak... Ikke sånn vanlig rygg vindt, men sånn indre vondt :( Så fikk jo ikke sove igjen... Ble ikke bedre av å sitte på jobb, men nå kjenner jeg ikke så mye til det, bare litt ;) Så får se de neste dagene ;)

Ja gjør det :) Så prates vi sikkert da å ;) <3

Ja, syns Sims er dritgøy :D Det ble rett og slett noe så kjedelig som pølser i brød for sambo kom så seint hjem fra jobb :p Dere da? :)
Ja det er litt avhengighetsskapende det spillet ;) Men are i en periode syns jeg da, kan bli hekta noen uker og så går det en stund før jeg spiller det igjen ;)

Pølser er greit det da, vi hadde gryterett med makaroni ;)

Ja det er litt avhengighetsskapende det spillet ;) Men are i en periode syns jeg da, kan bli hekta noen uker og så går det en stund før jeg spiller det igjen ;)

Pølser er greit det da, vi hadde gryterett med makaroni ;)
Jeg er helt lik, hekta i en periode også dabber det av å går en god stund kanskje måneder før jeg spiller igjen :p
Godt med gryterett, tror vi skal ha noe sånn i morgen faktisk :-)

Skal prøve å strikke litt nå her jeg sitter. Må bare skravle litt.
Ligger på senga og legger baby jeg. Hun har akkurat sovnet så snart skal jeg se innom de andre to, og så blir det strikking og skravling, jeg er alene hjemme.

Back
Topp