Juni - skravletråden

Ja.. blir spennende. Du får oppdatere oss etterhvert eller når ting har skjedd :D men ikke tvang :)
Jeg er sånn som liker fødsel privat, men oppdaterer selvfølgelig når han kommer :D vi får bare se hva som skjer med takene mine :)

Jeg er helt lik, hekta i en periode også dabber det av å går en god stund kanskje måneder før jeg spiller igjen :p
Godt med gryterett, tror vi skal ha noe sånn i morgen faktisk :)
Ja det er enda godt det går an å lege det ifra deg ;) Er sammen med en som er gamer :p og han er helt avhenging! Men vi har regler på det ;)

Den jeg lagde er absolutt å anbefale ;)

God ettermiddag :) Ser at det "straffer" seg å våkne alt for tidlig:( Sovnet rett etter jeg kom hjem fra jobb kl 14 og våknet nå :o Jaja, nå er det middagen som står for tur ;) Hva har dere bedrevet ettermiddagen med? :)
Du trengte visst den søvnen da;)

da stikker vi på grillfest :D

tror jm har trigget noe for jeg har tak i magen, men de kommer mellom 7-5 min og varer 1 min - 1 min og 15 sekunder. hadde lang latensfase med N så håper jeg slipper dette denne gangen :) har 2 cm åpning og 2 cm mormunn. takene startet for en times tid siden
Kanskje det skjer noe nå da;)

Da har mannen, som har vært oppe mesteparten av natt til idag for å passe på den syke poden, gått å lagt seg med begge ungene. Han har vært en helt som har passet på meg som fikk ekstremt med kink i nakken å ikke ha klart å gjort noe idag, i tillegg til å passe på begge ungene som heller ikke har hatt det noe godt, uten å egentlig hatt overskudd til noe som helst.
Jeg blir stadig overrasket over hvor mye han er villig til å pushe seg selv for å ta vare på oss :Heartred
Han er jo glad i dere tydeligvis ;)

Back
Topp