Nei ikke noe spesielt. Skal bare kose ossSkal den feires?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei ikke noe spesielt. Skal bare kose ossSkal den feires?
Du får måleMeeh, da tror jeg den blir for stor..
Sikkert noe galt med appen som gjør detHehe, vet ikke om det er appen som klikker eller om det er tråløse nettet mitt, men får alt dobbeltNår jeg har på 4G så henger den seg ikke..
Jeg har også 3 maskiner før det er tomt, men så fylles det så fort opp igjen så tviler på at det blir helt tomt denne gangenSkulle ønske jeg kunne si det samme. Har ca 2-3 maskiner igjen før det er tomt![]()
Så bra... det så jo lovende ut.Det var nyydelig![]()
Nei... hodet henger bare ikke med bestandigHihi ikke lett og følge med bestandig![]()
Det så jo digg ut.Sånn bare gråVis vedlegget 182351
Ser ikke fotball herHerlig det da! Tenkte å skravle litt jeg også, og spille litt Sims 4 mens sambo ser på EM![]()
Samme her. Har tydeligvis en morgenfugl begge toVi har det likt. Vår starter og dagen da. Gjort i månedsvis. Vi har drevet å utsatt leggetid til 1930/2000 i håpet med 9/10 ganger våkner hun 0515 uansett
Ikke si det en gang. Lurer fremdeles på hvor tiden med mini har gått hen og han er 17.5 måned nåDe går fort.. plutselig er babyen 6mnd før man vet ordet av det
Ja ikke santGreit å bli kvitt det åSå man får begynt på nytt.
Den er det ogsåDen så herlig ut![]()
Så flink. Det er den ikke her.. kan godt komme hit og ta litt her ogsåHurra,tom skittentøyskurv
Blir jo 1-2 nye maskiner i morgen så det blir aldri tomt![]()
Nattesøvn er viktigDet er jegså lenge jeg får sove om natta. Kommer til å mase på føden om ikke
![]()
Er det ogsåDet så jo digg ut.![]()
Ja.. blir spennende. Du får oppdatere oss etterhvert eller når ting har skjeddVi får se da![]()
Så flink. Det er den ikke her.. kan godt komme hit og ta litt her også
Ønsker meg noe slik jeg ogsåDen er det også