Vi får se daSå spennende... du skal se grillmaten i tillegg gjør susen og i morgen kommer lille![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får se daSå spennende... du skal se grillmaten i tillegg gjør susen og i morgen kommer lille![]()
Er den stor? Vi har balkon (relativt grei str) men vet ikke om det blir plass til noe annet evt :/Den er så god å ligge i
Jippi for detHurra,tom skittentøyskurv
Hvor langt er du på vei?Vi får nå se hva det blir til![]()
Veldig deilig i grunnJippi for det![]()
Den tar litt plassEr den stor? Vi har balkon (relativt grei str) men vet ikke om det blir plass til noe annet evt :/
Koste oss viKos dere på grillfest![]()
Ja, syns Sims er dritgøyOhh, the SimsDa er vi to
Felles interesse gitt
Hihi...
Hva ble det til mat?
Skulle ønske jeg kunne si det samme. Har ca 2-3 maskiner igjen før det er tomtHurra,tom skittentøyskurv
Det ble noe restematGodt det ikke bare er megHva ble det til middag?
Åja, så klartDette er delen av ommøblering. Idag sorterte jeg bøker, leker og tok å vasket lekekjøkkenetmannen tok klesvask
I morgen skal jeg fortsette med det samme og skrubbe dusjen tenkte jegpasser på kroppen min
hvordan er det med deg? Så du hadde vondt i ryggen
jeg er innom en liten tur nå. Men kommer på i kveld så jeg kan få skravlet litt
![]()
Snart tomt daSkulle ønske jeg kunne si det samme. Har ca 2-3 maskiner igjen før det er tomt![]()
Meeh, da tror jeg den blir for stor..Den tar litt plass
Ja det er litt avhengighetsskapende det spilletJa, syns Sims er dritgøyDet ble rett og slett noe så kjedelig som pølser i brød for sambo kom så seint hjem fra jobb
Dere da?
![]()
Greit å bli kvitt det åDet ble noe restematvi har så mye rester
![]()
Jeg er helt lik, hekta i en periode også dabber det av å går en god stund kanskje måneder før jeg spiller igjenJa det er litt avhengighetsskapende det spilletMen are i en periode syns jeg da, kan bli hekta noen uker og så går det en stund før jeg spiller det igjen
Pølser er greit det da, vi hadde gryterett med makaroni![]()
Den så herlig utSånn bare gråVis vedlegget 182351
Så braDu klarer det godt![]()
Ligger på senga og legger baby jeg. Hun har akkurat sovnet så snart skal jeg se innom de andre to, og så blir det strikking og skravling, jeg er alene hjemme.Skal prøve å strikke litt nå her jeg sitter. Må bare skravle litt.
Blir jo 1-2 nye maskiner i morgen så det blir aldri tomtSnart tomt da![]()