Juni - skravletråden

Hallo dere, var vist stilt fra min kant i går. Masse på tapeten så da holdt jeg meg unna.
Har jeg gått glipp av noe spennende? (Gidder for tenk ikke å lese meg igjennom så mange innlegg:p )
Ja du var litt savnet :) Fra min side da:) Ikke så mye spennende her, vi var å grillet hos et vennepar og N var på legevakten med akutte magesmerter :( men det gikk bra :) I dag har vi vært på campingen til kusinen til mamma og badet og kosa oss :) Hva med dere?

Puh godt å få satt seg ned litt etter en aktiv dag med sønnen min :)

Det hørtes deilig ut. :)

Her droppet vi loppemarked. Var kun jeg som var fysen på det. Så vi endte opp i en park for picnic og lek. Kjempe kos.
Ellers må jeg få bakt til i morgen, sommerfest.
Piknik hørtes koselig ut:D er barna i bedre form?
Hva skal du bake?:)

Strålende søndag ;) Nå er vi hjemme og jeg med beina høyt opp siden de har blitt så hovne :( Hva har dere bedrevet dagen med?
Bare slappa av. Hatt litt besøk og mannen har holdt på med verandaen:)

Ikke behagelig med hovne ben. Håper det går over fort:)

Ja du var litt savnet :) Fra min side da:) Ikke så mye spennende her, vi var å grillet hos et vennepar og N var på legevakten med akutte magesmerter :( men det gikk bra :) I dag har vi vært på campingen til kusinen til mamma og badet og kosa oss :) Hva med dere?
Så koselig å høre :)

Å nei, så kjedelig :( godt det gikk fint da :)

I går var mannen på jobb (forøvrig i dag også) så jeg var med ei venninne hele dagen men klarte ikke å finne roen i kroppen så jeg sto og gikk mesteparten av dagen. Så jeg er ganske sliten i dag :/

I dag er jeg sliten, mamma var innom en tur og kommenterte at jeg var blek i dag, mye som skjedde i går og en mann som har jobbet både i går og i dag og ei veldig aktiv tuppen på 4. Men ellers bra :)
Spent på hva jm sier i morgen, hben min vil bare ikke opp, og jeg har i over 2 mnd langt på under 9 eller under. Nå var jeg på 8.9 forrige onsdag..

Hvordan er det med deg ? :)
Ja man blir fort sliten da, du får passe på at mindre skjer i helgene fremover ;)

Du får si ifra hva jordmor sier, ikke veldig ideelt med 8,9 :o

Tja jeg blir sliten av alt og ingenting tydeligvis, går da fremover på en måte men føler dagene går sakte og ikke noe forbedring med kynnere osv, gleder meg til jeg føler meg halvveis normal igjen ;)

Back
Topp