Juni - skravletråden

Ja ganske luksus og det oppdager man ganske fort når man står der med kjøkkenet fullt av skitten kopper. Vaske for hånd er greit, men med et lite kjøkken og bare en oppvaskkum er det litt stress.. Heldigvis kan jeg sette alt det rene i oppvaskmaskinen til tørk :P
Har ikke stort kjøkken vi heller, såpass lite at er ikke plass til oppvaskmaskin :o
Men man lærer fort å ta oppvask med en gang ;)

Høres ut som en fin dag :)
Fått noe i posten? ;)
Du skjønne vakre Kengu du ♡
Jeg hentet posten med min vakre datter i dag (ja, siden det er mange dager siden du spurte så vil jeg tro det er lenge siden du sendte og ja vi er sløve på å hente posten ) tusen takk ♡♡♡

Hallo dere, var vist stilt fra min kant i går. Masse på tapeten så da holdt jeg meg unna.
Har jeg gått glipp av noe spennende? (Gidder for tenk ikke å lese meg igjennom så mange innlegg:p )

Hallo dere, var vist stilt fra min kant i går. Masse på tapeten så da holdt jeg meg unna.
Har jeg gått glipp av noe spennende? (Gidder for tenk ikke å lese meg igjennom så mange innlegg:p )
Hvordan går det med deg? :)

Så spennende, synes tiden går så fort :)
Gjør det :) stresser ikke på når han kommer. Men håper på å sove før fødsel denne gang. 3 døgn uten søvn er ikke å anbefale når man skal føde

Har vært ganske stille selv i helgen. Har hatt besøk av foreldrene mine. De har nettopp dratt. Nå ligger mini å sover og storesøster maler, mens jeg prøver å strikke litt :)

Samme her. Men har en orkan som går gjennom huset etter rydding. Jeg rydder og hun går etter og roter...

Det knuser ryddehjertet mitt hver gang. Rydder opp alle lekene til snuppa, tar to min så hører jeg et brak, da har hu tømt ut alt av klosser, duplo, togskinner og lekebiler mm. utover gulvet igjen.. :nailbiting:

Det knuser ryddehjertet mitt hver gang. Rydder opp alle lekene til snuppa, tar to min så hører jeg et brak, da har hu tømt ut alt av klosser, duplo, togskinner og lekebiler mm. utover gulvet igjen.. :nailbiting:
Samme her... derfor blir det plukket opp etter legging eller når det kommer noen på besøk .

Lurer på om N skal sove dupp i dag :p jeg MÅ sove om jeg skal rydde. Bestevenninnen min kommer på tirsdag og huset er opp ned pga ommøblering :p

Back
Topp