Juni - skravletråden

Lurer på om N skal sove dupp i dag :p jeg MÅ sove om jeg skal rydde. Bestevenninnen min kommer på tirsdag og huset er opp ned pga ommøblering :p
Ja ommøblering pleier å ende med litt ekstra rot med det samme. Her står en av kommodene midt i stua enda.. vet ikke hvor jeg skal plassere den.

Sjokkert over småtten in dag! Hans tok ikke opp før kvart over 8 som er svært uvanlig. Så tenkte at han kun sover en halvtime på dagtid. Men nå har han sovet en time!! Så deilig :)
Så herlig:D da trengte han nok litt ekstra dag!

Du skjønne vakre Kengu du ♡
Jeg hentet posten med min vakre datter i dag (ja, siden det er mange dager siden du spurte så vil jeg tro det er lenge siden du sendte og ja vi er sløve på å hente posten ) tusen takk ♡♡♡
Sendte på tirsdag , godt det kom fram ;)

Så stolt over kb i dag, driblet seg forbi 4 motspillere og satte ballen rett i krysset
Det uttrykket hans da han klarte det, sa alt

Så stolt over kb i dag, driblet seg forbi 4 motspillere og satte ballen rett i krysset
Det uttrykket hans da han klarte det, sa alt
Så flink han er! :D
Skjønner utrolig godt at dere begge er stolte! :D

God formiddag:D
Fikk sove til kl 0830 idag, jippi!!
Tenkt oss en tur på stranda bare gubben blir klar:p
Det hørtes deilig ut. :)

Her droppet vi loppemarked. Var kun jeg som var fysen på det. Så vi endte opp i en park for picnic og lek. Kjempe kos.
Ellers må jeg få bakt til i morgen, sommerfest.

Hvordan går det med deg? :)
I dag er jeg sliten, mamma var innom en tur og kommenterte at jeg var blek i dag, mye som skjedde i går og en mann som har jobbet både i går og i dag og ei veldig aktiv tuppen på 4. Men ellers bra :)
Spent på hva jm sier i morgen, hben min vil bare ikke opp, og jeg har i over 2 mnd langt på under 9 eller under. Nå var jeg på 8.9 forrige onsdag..

Hvordan er det med deg ? :)

Har vært ganske stille selv i helgen. Har hatt besøk av foreldrene mine. De har nettopp dratt. Nå ligger mini å sover og storesøster maler, mens jeg prøver å strikke litt :)
Mye som har skjedd rundt om sikkert.
Høres ut som en koselig helg :) hva strikker du?

Back
Topp