Det var de, er klær for minst 3000 derMen de som var først ute med å ville ha den pakka var heldige da antar jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var de, er klær for minst 3000 derMen de som var først ute med å ville ha den pakka var heldige da antar jeg![]()
Er jo kampene som er gøySkjønner det!
Skulle gjerne hatt det sånn her også! Jeg blir små gal av fotball, spesielt når det "må" på tven! De finale greit, men kampene nå nei! Huff
God morgenGod morgenvar litt tungt å stå opp idag. Litt tung i bakhodet (var ute i går) pluss en mann som er små forkjøla.
Så da gikk min sovemorgen litt i vasken.
God morgenGod morgen jenter
Vet ikke helt enda.God morgen
Planer for dagen?
Fint vær hos dere?Vet ikke helt enda.
Snakker om å dra på Tusenfryd, men vet ikke helt
Veldig fint.Fint vær hos dere?
Samme som her daVeldig fint.
Solen skinner fra skyfri himmel
Er fremdeles litt kaldt da, men det kommer seg nokSamme som her da
Gjør det nok her også dessverreEr fremdeles litt kaldt da, men det kommer seg nok
Snakkes og lykke tilNå er vi snart klare for cup, skravles senere
Gleder megDen var ikke dumSkal jeg begynne med også xD Ja så absolutt
Gled deg
BAre si ifraDet ligger klart
![]()
Satse på fint vær nå da2 shorts på vera moda
1 topp på by malene birger.
1 bluse på infinity, desigers remix var merke på den.
![]()
Ikke spesielt normal jeg daDet ville aldri falt meg inn å støvsuge noen av veranda/balkong/altanene våre, men de er i det minste ryddige nok til å gjøre det. Stuegulvet, ikke helt der.
Men jeg sover godt jeg av den grunn.
(ok, ironisk å skrive det på denne tiden av døgnet. Men det skyldes utelukkende min datter at jeg våknet, ikke rotet)
Jeg og min mann kunne nok godt hatt liiiitt mer av sånne følelser som du har, men ryddig og rent hus på en time kan vi glemme. Det tar jo faktisk noe tid bare det å støvsuge eller mappe 3,5 etasjer. Reelt sett kommer ikke en støvsuger opp på loftet (lekerom) og jeg tar ikke vårt rom eller gjesterommet bare for besøk (det der derimot disse rommene vi fyller når vi rydder) men en del gulv er det. Og flater å tørke støv av.
Og først må det ryddes.
Men aller først sover, for nå sovnet hun!!!
Ouch. Gjør nok ikke den feilen igjen kan jeg tenke megDet var de, er klær for minst 3000 der
For de som liker fotball såEr jo kampene som er gøy
Kos dereNå er vi snart klare for cup, skravles senere
God morgenGod morgen
Må komme meg i dusjen , så må jeg finne klær før frokost