Juni - skravletråden

Ikke på langt nær.

Vi rydder nok enda noen timer for å få det til å nærme seg det du kaller "rotete";-)
Tja det kan hende, jeg er litt spesiell når det kommer til slike ting da :p
Men trenger vel ikke ta alt for at det skal se ok ut ;)

Hehe! Til pass for ham. Godt det hjalp da. Tror du lillegutt kommer snart? Eller venter han på termin?
jeg har ingen anelse, men jeg har hele tiden sagt 20.juni så vi får se da :) han får være der til 24. 2 dager før termin etter det skal jeg hoppe han ut haha xD

Jeg burde også lagt meg, men godt med litt voksentid når baby endelig sovna ! Hvor i landet bor du som ser sola nå?
Bor i nordland :) kjenner til den.. men er sikkert nødt til å legge meg nå om jeg skal komme meg opp med ungene i morgen ;) får bare lukke rullegardinen døra og de lystette gardinene så blir det nok mørkt.

Var det ja :)
Alltid fri på søndager, deilige med å jobbe i et apotek som har nesten "vanlige" åpningstider :D
Heldig du. Jobber i helsevesenet så der har vi verken fri røddager eller andre dager som "alle" andre har :)men trives veldig godt i jobben.

Tja det kan hende, jeg er litt spesiell når det kommer til slike ting da :p
Men trenger vel ikke ta alt for at det skal se ok ut ;)
Nei, heldogvis trenger vi ikke ta alt, men for vår egen del også så liker vi jo å ta huset innimellom og besøk er liksom en trigger for å få det igang. I dag har bare vært en crazy dag hvor bare en av oss var hjemme om gangen og med mye mer roting enn rydding, så det bare trengs.

Men nå har jeg lagt meg, ammet og er klar for å sove

Back
Topp