Juni - skravletråden

Nei, heldogvis trenger vi ikke ta alt, men for vår egen del også så liker vi jo å ta huset innimellom og besøk er liksom en trigger for å få det igang. I dag har bare vært en crazy dag hvor bare en av oss var hjemme om gangen og med mye mer roting enn rydding, så det bare trengs.

Men nå har jeg lagt meg, ammet og er klar for å sove
Altså jeg får nærmest ikke sove om ikke leiligheten ser ok ut.
Før besøk vil jeg ha støvsuget og kanskje vasket gulv.
Vanligvis kan jeg få hele leiligheten strøken på under en time for jeg hater det når ting ikke er så plass og rydder jevnt over dagen ;)
Men heldigvis er ikke alle som meg, jeg støvsugde balkongen her om dagen, ikke så veldig stor og metall lignende underlag så lett å støvsuge :p

Foruten at jeg var så glad at tårene sprutet siden jeg har vært ganske bekymret for han.
Og han var så stolt :)
Så øynene virkelig lyste.
Var en endelig for han også tydeligvis
Det er lov til å felle noen gledestårer når man føler at en er bekymret <3
Skjønner godt at han var stolt!
Fikk du filmet det litt da?

jeg orker, men orker ikke sex og husarbeid eller noe da er kroppen helt dø :p vi får se hvordan det blir fremover. men det har vært alt for varmt for det siste ukene xD
ikke sant :eek: jeg synes dine bare raser avgårde jeg :)
ja :D jeg har aldri vært der, men mannen har vært der og hørt mye av venner om dyreparken så gleder meg :D
Mannen klarer seg noen uker til uten sex ;) Ellers så får du tilfredstille han på annet vis ;) Ja det har jo vært både varmt OG klamt de siste ukene! JA de har virkelig rast :D
Vi var der i fjor sommer, og N var litt for liten for Kaptein Sabeltan, men helt perfekt alder for resten av parken :D ;)

SI ifra om du orker å treffes før du føder da? :) Så du får settet ditt :D

Mannen klarer seg noen uker til uten sex ;) Ellers så får du tilfredstille han på annet vis ;) Ja det har jo vært både varmt OG klamt de siste ukene! JA de har virkelig rast :D
Vi var der i fjor sommer, og N var litt for liten for Kaptein Sabeltan, men helt perfekt alder for resten av parken :D ;)

SI ifra om du orker å treffes før du føder da? :) Så du får settet ditt :D
Ja vi finner ut av det :p gidder han ikke massere meg så får han ingenting xD ja kaptein Sabeltann er vel for litt eldre barn, men godt resten av parken var perfekt :D jeg gir lyd fra meg :) herlig :D ❤️

Da sier vi etter 24 ;) Ja jeg har jobbet på Mix og det er helt sykt hvor god den milkshaken er :D
Han kan komme når han vil og regner med litt overtid så slipper jeg å bli "skuffet" ❤️ da må jeg smake den :D

Ja vi finner ut av det :p gidder han ikke massere meg så får han ingenting xD ja kaptein Sabeltann er vel for litt eldre barn, men godt resten av parken var perfekt :D jeg gir lyd fra meg :) herlig :D ❤️
Den var ikke dum ;) Skal jeg begynne med også xD Ja så absolutt ;) Gled deg :D
BAre si ifra :) Det ligger klart :D

Altså jeg får nærmest ikke sove om ikke leiligheten ser ok ut.
Før besøk vil jeg ha støvsuget og kanskje vasket gulv.
Vanligvis kan jeg få hele leiligheten strøken på under en time for jeg hater det når ting ikke er så plass og rydder jevnt over dagen ;)
Men heldigvis er ikke alle som meg, jeg støvsugde balkongen her om dagen, ikke så veldig stor og metall lignende underlag så lett å støvsuge :p
Det ville aldri falt meg inn å støvsuge noen av veranda/balkong/altanene våre, men de er i det minste ryddige nok til å gjøre det. Stuegulvet, ikke helt der.

Men jeg sover godt jeg av den grunn.

(ok, ironisk å skrive det på denne tiden av døgnet. Men det skyldes utelukkende min datter at jeg våknet, ikke rotet)

Jeg og min mann kunne nok godt hatt liiiitt mer av sånne følelser som du har, men ryddig og rent hus på en time kan vi glemme. Det tar jo faktisk noe tid bare det å støvsuge eller mappe 3,5 etasjer. Reelt sett kommer ikke en støvsuger opp på loftet (lekerom) og jeg tar ikke vårt rom eller gjesterommet bare for besøk (det der derimot disse rommene vi fyller når vi rydder) men en del gulv er det. Og flater å tørke støv av.

Og først må det ryddes.

Men aller først sover, for nå sovnet hun!!!

God morgen :) var litt tungt å stå opp idag. Litt tung i bakhodet (var ute i går) pluss en mann som er små forkjøla.
Så da gikk min sovemorgen litt i vasken.

Back
Topp