Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Ikke mye detJa tror det blir veldig kjekttrenger litt mer bestikk bare nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke mye detJa tror det blir veldig kjekttrenger litt mer bestikk bare nå
Da skal jeg titte innom senereHar bare ikke hatt tid i det siste.
Har begynt å skrive på kveldens innlegg
Flink du har vært.Nå har jeg fått ryddet mesteparten av huset. Det som er igjen nå må heg ta i morgen. Gidder ikke vekke ungene med at jeg går inn på rommet med klærne jeg har lagt sammen. Har dere hatt en fin dag så langt?
Ja blir gjerne for mye for deg.Ikke helt optimal.
Føler meg generelt sliten med kynnere og litt nedpress så å bare være hjemme gjør meg sliten
Skal be legen sjekke det litt mer opp når jeg skal snakke med henne om sykmelding
Kjekt for alle parter høres det ut somJa, dro til svigermor, så vesla fikk være med både farmor og tanta si mens jeg satt i sola og strikkagrei lørdag.
Det kommer ikke før i 21-22 tidenDa skal jeg titte innom senere![]()
Flink du har hvertNå har jeg fått ryddet mesteparten av huset. Det som er igjen nå må heg ta i morgen. Gidder ikke vekke ungene med at jeg går inn på rommet med klærne jeg har lagt sammen. Har dere hatt en fin dag så langt?
Joa, prøver på det, og håper legen vil undersøke litt i forhold til mulige mangler osv slik at jeg kanskje snart føler meg bedreJa blir gjerne for mye for deg.
Deg og den lille først
Det hørtes godt utKommer ikke får i 21-22 tiden.
Dagens innlegg blir risotto med strimlet kylling
Jeg må bare passe på å ikke spise så mye av den risottoen.Det hørtes godt ut![]()
Det skjønner jegtrenger den![]()
Så godt å høreTakk det har jeg gjort![]()
Nei det er bra sikkert!!Noen skulle aldri hatt lappen!!![]()
Jippii så gøyJippi, jippi, jippi, endelig.
Lille U reiste seg på egenhånd.
Jeg ble så glad at tårene begynte å trille
Det er sant. Lurt å la mannen få det meste daJeg må bare passe på å ikke spise så mye av den risottoen.
Den er full av karbohydrater![]()
Veldig bra messeVellykket?![]()
Alltid deilig når det blir rolig igjenPåtur hjem fra messe. Ungen sover i bilen og jeg nyter stillhet etter massene med folk![]()
Så flinkJippi, jippi, jippi, endelig.
Lille U reiste seg på egenhånd.
Jeg ble så glad at tårene begynte å trille