trenger denLiker sistnevnte![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
trenger denLiker sistnevnte![]()
god dag, da må du bare ta det med roGod dag damer
Altfor lenge siden jeg har hvert innom.
Merker jeg blir sliten av omtrent ingenting og blir da også sliten av å holde følge med her inne![]()
Uff ja, ser den.
Hm, kanskje noe å vurdere etterhvert, hadde jo vært ganske spennende.
Men du tok med alle ut, sånn i åpenbarnehage og slikt? Hvordan gjorde du det med reise og hvor mange pleide du å passe på om gangen?
Takk det har jeg gjortTakk. Kos deg masse generelt idag du og![]()
God ettermiddagGod morgen![]()
Noen skulle aldri hatt lappen!!Helt vilt for en bilkjøring det er på folk her vi er på vei. Livsfarlige forbikjøringer som taes i svinger, bakketopper og nettopp en som kasta seg inn foran oss akkurat i tide til motgående bil kom. Og like etter kaster seg ut og tar ny forbikjøring på samme viset
Det kan eg tenke megJa ganske kjekt.
Veldig stas for snuppa å være hos farfar og begge onklene![]()
Ja, skal ikke være lettNei, da blir det litt verre ja![]()
Ikke så lett når jeg for tiden blir sliten av alt føles det somgod dag, da må du bare ta det med ro
Hadde på det meste 3 stk om gangen.utenom mine..
To like gamle på litt over året, og en på 3+
Ja hadde med alle i åpen barnehage osv.
For at de skulle få omgå jevngamle og ikke ha like dager hele tiden![]()
Ja, skal ikke være lett
Men må vel bli bedre etterhvert![]()
Samme her egenlig. Dere har gjort idag?Skjer så mye at jeg knapt rekker å titte innom![]()
Vært i form idag da, så vet ikke helt.. Blir spennende å se hbirdan det går i kveldUff damasse god bedring!
Jada, var ikke heelt dødtVar da noen sider her
er du sykemeldt nå?Ikke så lett når for tiden blir sliten av alt føles det som
Må nok få legen 21 juni til å ta flere prøver om mulige andre mangler jeg kanskje har![]()
Var ikke sånn sist og vil ikke gå sånn i 18 uker hellerDet blir nok, utrolig hvor mye kroppen kommer seg etter fødsel![]()
Nei, derfor jeg skal til legen.er du sykemeldt nå?
Ble en full avslappningsdag. Så får jeg håpe på mer søvn i natt så jeg orker litt husarbeid i morra.Hadde jeg gjort uten tvil om jeg hadde vært veldig sliten! Håper du har fått slappet av![]()
God bedring MusemorVåknet små syk, så skal for det meste slappe av.
Skal bare ut en liten tur og få tak i nye strikkepinner og er brød
Så gøyNå skal vi på båttur!![]()