Nei, ble hun:/?Nei, hun ble ordentlig sinna siden det ikke var en slik som hun ønsket seg...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, ble hun:/?Nei, hun ble ordentlig sinna siden det ikke var en slik som hun ønsket seg...
Har bare ikke hatt tid i det siste.Har faktisk tittet innom ja![]()
Å, ja.Nei, ble hun:/?
Aha! Spennende med kakebaking, det har ikke jeg overskudd til endaFint du har fått slappet av, så håper vi på en god natt
Er fortsatt hos svigerfar, og gjør oss klar til å kjøre hjem med to overtrøtte småttiser. Etter de er lagt, skal vi bake og teste ut om en av våre sjokoladesmørkrem kaker fungerer som iskake.
Baker til dåpen som er i neste uke![]()
Ja, dro til svigermor, så vesla fikk være med både farmor og tanta si mens jeg satt i sola og strikkaJa det er detFått slappet av i dag
?
Det må jeg se påTil den av dere som syns det var litt dumt at jeg ikke har blogget på en stund så kommer det nytt innlegg i kveld en gang
Da håper jeg det blir braHar kjøpt men ikke prøvet det på![]()
Kommer ikke får i 21-22 tiden.Det må jeg se på![]()
Ja, men vil absolutt ikke bli gravid igjen etter dette svangerskapet og jeg er bare litt over halvveisDet kan være lurt.
Det er sånt det de sier om at alle svangerskap er forskjellig, for mitt første var særdeles problemfri mens nr 2 slet jeg med sporadisk utmattelse og ekstrem bekken/dundyne smerter...
Å så herlig ❤Jippi, jippi, jippi, endelig.
Lille U reiste seg på egenhånd.
Jeg ble så glad at tårene begynte å trille
Hehe. Ble litt her ogIkke annet enn det jeg skulle ha, men i går ble det mye![]()
Joda bare slitsomt i lenggdenEr jo igrunn positivt det![]()
Veeldig trøtt etter lang dagJa litt trøtt barehva med deg?
![]()
Det har vihar dere kost dere?
Så braHar hatt en super dag![]()
Så flinkJippi, jippi, jippi, endelig.
Lille U reiste seg på egenhånd.
Jeg ble så glad at tårene begynte å trille
Ja tror det blir veldig kjektKjekt da![]()
Ja men blir nok bedre etterhvertJoda bare slitsomt i lenggden
Gjort på da?Veeldig trøtt etter lang dag![]()
Ikke helt optimal.Heihei
Ja kan skjønne det. Formen dårlig?