Det er jo ikke så verstJo da har hatt det helt ok.største frøkenen mente det var morgen kl 4, men fikk lurt henne i seng igjen. Men ellers har vi sovet til kl 0730
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo ikke så verstJo da har hatt det helt ok.største frøkenen mente det var morgen kl 4, men fikk lurt henne i seng igjen. Men ellers har vi sovet til kl 0730
![]()
Ja, men så dukker det fort opp flere igjenGodt når man er ferdig og bunken er tom![]()
Tror bare det finnes en type, er et universaltrekkvet du hva tinkafu regntrekket som passer heter?
Kopp, asjet, skjei, skål til barn og bøyle til vognaSommer hva da?![]()
Nei. Skal ikke klageDet er jo ikke så verst![]()
Har kjøpt men ikke prøvet det påTror bare det finnes en type, er et universaltrekk![]()
Var ikke sånn sist og vil ikke gå sånn i 18 uker heller
Skal be legen om å sjekke om eventuelle andre mangler jeg har, for vet jeg har lav blodverdi![]()
Ble en full avslappningsdag. Så får jeg håpe på mer søvn i natt så jeg orker litt husarbeid i morra.
Hva gjør du på en lørdagskveld ?
Har hatt en super dagKos dere i familieparken![]()
Haha, så herligJeg skal ut og shoppe litt. (I dag igjen)
Jeg trenger noen strikkepinner + at jeg skal se etter en bok, eldste og mannen trenger sokker .
Spør frøkna om det er noe hun trenger.
Hun kommer bort til meg, gir meg en stor kos.
Store brun/grønne øyne ser på med med det lille fjeset omringet av lyst hår.
"mamma, jeg trenger ny kjole med Elsa og Anna" og ny stor kos...
Noen som sa smisking![]()
Uff daGjør det bok til slutt men var son med en annen pakke ogden hadde en av dine kollegaer i tollvesnet glemt å sende videre for noen mnd siden
![]()
Og nå er det vel kveld?Ettermiddag? Allerede![]()
Ønsker meg det til julKke jeg heller dessverre
I barnehagen?!Blir så provosert ! Er på jobb nå, skjønner ikke hvorfor jeg er her
Kjekt daKopp, asjet, skjei, skål til barn og bøyle til vogna![]()
HeheUff datrodde ikke vi gjorde feil jeg?!
![]()