Oi, der er ikke digg! Men ja godt å få startetTannlegetimen gikk over all forventning
Må tilbake igjen, men greit og ha begynt.
(Knukket en tann som må rotfylles).
Håper finværet kommer til deg også![]()
Nå er finværet kommet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, der er ikke digg! Men ja godt å få startetTannlegetimen gikk over all forventning
Må tilbake igjen, men greit og ha begynt.
(Knukket en tann som må rotfylles).
Håper finværet kommer til deg også![]()
Tusen takk for det<3Huff.. god bedring til lille snupp. ❤ her leker vi litt på gulvet nå. Har hentet storesøster tidlig fra bhghar ikke gjort så mye i dag. Vasker litt klær så vi skal ha rene klær når vi skal reise til foreldrene mine i morgen.
Kos da. Gikk over all forventning og bivirkninger kommer ikke På 5-10 dager..Ja stemmerGikk det bra?
Skal straks på sommerfest i bhg![]()
16 timer jegJeg er to timer bak:O
Uff så leit å høreHar vist falt helt av igjen.. Mye jobb og sliten. Ble heller ikke sykemeldt hos legen. Jeg hadde sikkert fått om jeg hadde spurt men det fikk jeg meg ikke til.. Vært nok sykemeldinger jeg har spurt etter.... Men er snart ferie daer helt på grensen av hva jeg tåler og hva som er forsvarlig. Men enn så lenge så går det..
Håper dere har hatt en fin dagGod morn!
Morgenen er ikke så ikke selv om den starter halv seks når jeg kan ta med meg lillebror, skifte bleien og la ham ligge i vippestolen som tilskuer mens jeg dusjer![]()
Skal passe påIkke så høyt. Men greit å sjekke bt om hodepinen ikke blir bedre. Prøv å drikk litt vann. Pass på at over trykket ikke passerer 140 og undertrykket 90
Ja, nå føler jeg at det bare er imot ossÅsså får jeg ikke tak i mannen
mehhææ
![]()
Nei det var jo fordi det kom til å være mye folk og dårlig med p plasser og sørgende dag og ja..you name it![]()
Men jeg kjenner jeg må holde tilbake alt jeg vil gjøre før han kommer, ellers er jeg ferdig med det i løpet av juniHehe
Oi, ja pass på å ikke dette omLangt å gå til bhg da?
Usj! Liker ikke sånne tannlegebesøk.Tusentakk sitter her å føler det klør å murrer i tanna hun har jobbet med :x Bedøvelsen er på veg ut. Må rotfylle en tann som har knukket *usj* Også må hun ta litt om gangen. Tilbake igjen i slutten på juni å jobbe videre med den sukk...
Hun følte ikke at jeg kunne vente til etter jeg har født, og det føler ikke jeg for heller.
Hoho! Rakk du alt du skulle? Vi kom hjem fra babydate for litt sidenAlt for mange![]()
Ja... de burde jo kunne sørge på søndag.Men allehelgensdag er jo på søndagen og ikke den lørdagen vi gifter oss![]()
Ja hva er garantien for det liksom...
Kos dere på sommerfestJeg er på jobbTil kl 13.00, så er det hjem å fikse på waldorfsalaten og deretter i bhg på sommerfest
![]()
Egentlig ikke, men må ta to ferjer som somregel ikke korensponderer. Ca 1,5t kjøringTusen takk for det<3
Kose dere og god tur. Bor de langt unna?
Om du får kløe i håndflaten, under føttene og på magenSkal passe på![]()
Stakkars litaGod dag jenter.
Orker ikke bla meg tilbake her
Her pleier jeg en syk liten snupp
Hvordan er det med dere?
Jeg har sånn skritteller på hånda, klokkeKjempe braHar du skritteller på tlf eller klokke?
Oi, snill du er å gir bort melkDet er godt jobbet! Kos deg med mor..!
Den ble fin når jeg fikk soveGod formiddagfin dag?
Ja. Fått opp åtte her nå og de var jaggu et slit når det stod påHåper det ikke blir langvarig. Dette er bare nr 2, så har jo noen igjen![]()
Hun koser seg med pappaen når jeg er på jobb så det hadde gått fint. Men jeg føler meg kanskje ikke helt klar for ei natt borteKanskje du skulle sagt at 'nu skal jeg ha aleneferie, nu kan du ta deg av henne imens', og bare dratt på helgetur eller noe. Kanskje ikke så koselig for hu da men...
Hva tenker du av plagg da?Hvilke oppskrift ville du anbefalt for en nybegynner da?![]()