Juni - skravletråden

Huff.. god bedring til lille snupp. ❤ her leker vi litt på gulvet nå. Har hentet storesøster tidlig fra bhg :)har ikke gjort så mye i dag. Vasker litt klær så vi skal ha rene klær når vi skal reise til foreldrene mine i morgen.
Tusen takk for det<3

Kose dere og god tur. Bor de langt unna?

Har vist falt helt av igjen.. Mye jobb og sliten. Ble heller ikke sykemeldt hos legen. Jeg hadde sikkert fått om jeg hadde spurt men det fikk jeg meg ikke til.. Vært nok sykemeldinger jeg har spurt etter.... Men er snart ferie da :p er helt på grensen av hva jeg tåler og hva som er forsvarlig. Men enn så lenge så går det..
Uff så leit å høre:(
Husk å ta vare på deg selv! Godt du snart har ferie:)

Ja, nå føler jeg at det bare er imot oss :( Åsså får jeg ikke tak i mannen :( mehhææ :(

Nei det var jo fordi det kom til å være mye folk og dårlig med p plasser og sørgende dag og ja..you name it :o

Snuppa da ❤️ sender en god klem og masse trøst ❤️
Men jeg kjenner jeg må holde tilbake alt jeg vil gjøre før han kommer, ellers er jeg ferdig med det i løpet av juni ;) Hehe

Oi, ja pass på å ikke dette om ;) Langt å gå til bhg da?

Hihi ikke sant :) må ha noe å drive med ellers og :p fremme nå :D 5 min

Tusentakk sitter her å føler det klør å murrer i tanna hun har jobbet med :x Bedøvelsen er på veg ut. Må rotfylle en tann som har knukket *usj* Også må hun ta litt om gangen. Tilbake igjen i slutten på juni å jobbe videre med den sukk...
Hun følte ikke at jeg kunne vente til etter jeg har født, og det føler ikke jeg for heller.
Usj! Liker ikke sånne tannlegebesøk.

Men allehelgensdag er jo på søndagen og ikke den lørdagen vi gifter oss ;)
Ja hva er garantien for det liksom...
Ja... de burde jo kunne sørge på søndag.

God dag jenter.
Orker ikke bla meg tilbake her;)

Her pleier jeg en syk liten snupp:(

Hvordan er det med dere:)?
Stakkars lita:( hva feiler henne?
Snuppa har ikke vært seg selv her heller i dag. Mye gråt og hyling. Virker som det er ny tann på vei.

Kjempe bra ;) Har du skritteller på tlf eller klokke?

Oi, snill du er å gir bort melk :) Det er godt jobbet! Kos deg med mor..!
Jeg har sånn skritteller på hånda, klokke

Kanskje du skulle sagt at 'nu skal jeg ha aleneferie, nu kan du ta deg av henne imens', og bare dratt på helgetur eller noe. Kanskje ikke så koselig for hu da men...
Hun koser seg med pappaen når jeg er på jobb så det hadde gått fint. Men jeg føler meg kanskje ikke helt klar for ei natt borte:p

Back
Topp