Juni - skravletråden

Random qoute

Hvordan er dagen din da snuppa? ❤️
Og formen?
Tror vi skrev samtidig :)

Dagen er enda ung ;) Skal på sommerfest i bhg ;) Wsalaten ble reddet ;) Og jeg har begynt å strikke jakken din på nytt :) Altså, snart ferdig med nr to :) Regner med å bli ferdig i kveld :D Skal starte på sokkene i morgen så de blir ferdig i morgen :) Klar til levering neste uke evt;)

Formen er fin ;) Fortsatt *bank i bordet*

Tror vi skrev samtidig :)

Dagen er enda ung ;) Skal på sommerfest i bhg ;) Wsalaten ble reddet ;) Og jeg har begynt å strikke jakken din på nytt :) Altså, snart ferdig med nr to :) Regner med å bli ferdig i kveld :D Skal starte på sokkene i morgen så de blir ferdig i morgen :) Klar til levering neste uke evt;)

Formen er fin ;) Fortsatt *bank i bordet*
Hihi ja :)
Den smaker nok super godt :D herregud hvor snill du er :O ❤️ du hadde ikke trengt det da ❤️ gleder meg :D

Godt å høre :)
Uten om hodepinen og at kroppen merker det er på slutten så er jeg i fin form jeg og :) tenkte å spasere rask gange til bhg etterpå om det ikke blir for ubehagelig da :p

Nå begynner jeg å grine snart :( Først for en uke siden ringer de fra kirken å sier at den er stengt når vi skal gifte oss :( (de fikk vite der samme dagen de ringte meg). Vi bytter kirke og jeg endrer dette manuelt i alle innbydelsene;)
Så ringer de fra den kirken vi byttet til i dag å sier at vi skal gifte oss dagen før allehelgensdag (noe ikke vi tenkte på) Så da ville han informere at det kom til å være en sørgende dag og det ville mest sannsynlig være masse folk der å legge krans og tenne lys.. Han foreslår bytting av kirke IGJEN :( Jeg ble helt stille og måtte holde tilbake tårene kjente jeg :(

Nå begynner jeg å grine snart :( Først for en uke siden ringer de fra kirken å sier at den er stengt når vi skal gifte oss :( (de fikk vite der samme dagen de ringte meg). Vi bytter kirke og jeg endrer dette manuelt i alle innbydelsene;)
Så ringer de fra den kirken vi byttet til i dag å sier at vi skal gifte oss dagen før allehelgensdag (noe ikke vi tenkte på) Så da ville han informere at det kom til å være en sørgende dag og det ville mest sannsynlig være masse folk der å legge krans og tenne lys.. Han foreslår bytting av kirke IGJEN :( Jeg ble helt stille og måtte holde tilbake tårene kjente jeg :(

Ojj snakk om å være Max uheldige da :o

Hihi ja :)
Den smaker nok super godt :D herregud hvor snill du er :O ❤️ du hadde ikke trengt det da ❤️ gleder meg :D

Godt å høre :)
Uten om hodepinen og at kroppen merker det er på slutten så er jeg i fin form jeg og :) tenkte å spasere rask gange til bhg etterpå om det ikke blir for ubehagelig da :p
Det håper jeg ;)
Jeg er i sånn helt syyykt strikke modus, klarer nesten ikke slutte å tenke på hva jeg skal strikke etter det og etter det :p Redebygging sa du?:p
Ja dette blir bra ❤️

Ja du merker det nok ekstra nå kan jeg tenke ;) Jeg syn jeg føler meg sprekkeklar :p Ikke for raskt da, slik at det blir ubehagelig ;) Men håper frisk luft hjelper :D

Å nei det var ikke bra :( snuppa ❤️ skjønner du er lei deg ❤️ dette er jo dagen dere har ventet på og skal være perfekt også får dere slike beskjeder :/ hadde blitt lei meg selv jeg :(

Hvorfor mente han å bytte kirke igjen? :/

Det håper jeg ;)
Jeg er i sånn helt syyykt strikke modus, klarer nesten ikke slutte å tenke på hva jeg skal strikke etter det og etter det :p Redebygging sa du?:p
Ja dette blir bra ❤️

Ja du merker det nok ekstra nå kan jeg tenke ;) Jeg syn jeg føler meg sprekkeklar :p Ikke for raskt da, slik at det blir ubehagelig ;) Men håper frisk luft hjelper :D
Hihi søta ❤️ hihi lov å føle det :) satser på det :D litt svimmel og uvel også, så sitter å bretter klær idag siden mannen er i kjelleren og vasker tøy :D greit å ikke dette da

God dag jenter.
Orker ikke bla meg tilbake her;)

Her pleier jeg en syk liten snupp:(

Hvordan er det med dere:)?
Huff.. god bedring til lille snupp. ❤ her leker vi litt på gulvet nå. Har hentet storesøster tidlig fra bhg :)har ikke gjort så mye i dag. Vasker litt klær så vi skal ha rene klær når vi skal reise til foreldrene mine i morgen.

Lykke til hos tannlegen :)

Tusentakk sitter her å føler det klør å murrer i tanna hun har jobbet med :x Bedøvelsen er på veg ut. Må rotfylle en tann som har knukket *usj* Også må hun ta litt om gangen. Tilbake igjen i slutten på juni å jobbe videre med den sukk...
Hun følte ikke at jeg kunne vente til etter jeg har født, og det føler ikke jeg for heller.

Å nei det var ikke bra :( snuppa ❤️ skjønner du er lei deg ❤️ dette er jo dagen dere har ventet på og skal være perfekt også får dere slike beskjeder :/ hadde blitt lei meg selv jeg :(

Hvorfor mente han å bytte kirke igjen? :/
Ja, nå føler jeg at det bare er imot oss :( Åsså får jeg ikke tak i mannen :( mehhææ :(

Nei det var jo fordi det kom til å være mye folk og dårlig med p plasser og sørgende dag og ja..you name it :o

Huff... men va er garantien for at de ikke har noe slikt i andre kirker også. De kunne jo tenkt seg om 2 ganger når du spurte og innformert da.

Hihi søta ❤️ hihi lov å føle det :) satser på det :D litt svimmel og uvel også, så sitter å bretter klær idag siden mannen er i kjelleren og vasker tøy :D greit å ikke dette da
Men jeg kjenner jeg må holde tilbake alt jeg vil gjøre før han kommer, ellers er jeg ferdig med det i løpet av juni ;) Hehe

Oi, ja pass på å ikke dette om ;) Langt å gå til bhg da?

Så deilig :) Her har skyene lettet litt også ;) Men det er surt :(
Så kjipt med en irriterende flue..! Typisk når man vil sove.
Håper det har fått bra hos tannlegen ;) og at du får sove.

Tannlegetimen gikk over all forventning :)
Må tilbake igjen, men greit og ha begynt.
(Knukket en tann som må rotfylles).

Håper finværet kommer til deg også :)

Back
Topp