Skal prøve på det snuppaGodt med 3 timer da men mindre digg med hodepineUff da snuppa
Få i deg vann og frisk luft, kanskje det hjelper
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal prøve på det snuppaGodt med 3 timer da men mindre digg med hodepineUff da snuppa
Få i deg vann og frisk luft, kanskje det hjelper
![]()
Tror vi skrev samtidigRandom qoute
Hvordan er dagen din da snuppa?
Og formen?
Hihi jaTror vi skrev samtidig![]()
Dagen er enda ungSkal på sommerfest i bhg
Wsalaten ble reddet
Og jeg har begynt å strikke jakken din på nytt
Altså, snart ferdig med nr to
Regner med å bli ferdig i kveld
Skal starte på sokkene i morgen så de blir ferdig i morgen
Klar til levering neste uke evt
![]()
Formen er finFortsatt *bank i bordet*
Nå begynner jeg å grine snartFørst for en uke siden ringer de fra kirken å sier at den er stengt når vi skal gifte oss
(de fikk vite der samme dagen de ringte meg). Vi bytter kirke og jeg endrer dette manuelt i alle innbydelsene
Så ringer de fra den kirken vi byttet til i dag å sier at vi skal gifte oss dagen før allehelgensdag (noe ikke vi tenkte på) Så da ville han informere at det kom til å være en sørgende dag og det ville mest sannsynlig være masse folk der å legge krans og tenne lys.. Han foreslår bytting av kirke IGJENJeg ble helt stille og måtte holde tilbake tårene kjente jeg
![]()
Det håper jegHihi ja![]()
Den smaker nok super godtherregud hvor snill du er :O
du hadde ikke trengt det da
gleder meg
![]()
Godt å høre![]()
Uten om hodepinen og at kroppen merker det er på slutten så er jeg i fin form jeg ogtenkte å spasere rask gange til bhg etterpå om det ikke blir for ubehagelig da
![]()
Å nei det var ikke braNå begynner jeg å grine snartFørst for en uke siden ringer de fra kirken å sier at den er stengt når vi skal gifte oss
(de fikk vite der samme dagen de ringte meg). Vi bytter kirke og jeg endrer dette manuelt i alle innbydelsene
![]()
Så ringer de fra den kirken vi byttet til i dag å sier at vi skal gifte oss dagen før allehelgensdag (noe ikke vi tenkte på) Så da ville han informere at det kom til å være en sørgende dag og det ville mest sannsynlig være masse folk der å legge krans og tenne lys.. Han foreslår bytting av kirke IGJENJeg ble helt stille og måtte holde tilbake tårene kjente jeg
![]()
Ja, føler at det går så imot oss nå at jeg vil legge meg ned å gråte i det uendeligeOjj snakk om å være Max uheldige da![]()
Hihi søtaDet håper jeg![]()
Jeg er i sånn helt syyykt strikke modus, klarer nesten ikke slutte å tenke på hva jeg skal strikke etter det og etter detRedebygging sa du?
![]()
Ja dette blir bra
Ja du merker det nok ekstra nå kan jeg tenkeJeg syn jeg føler meg sprekkeklar
Ikke for raskt da, slik at det blir ubehagelig
Men håper frisk luft hjelper
![]()
Huff.. god bedring til lille snupp. ❤ her leker vi litt på gulvet nå. Har hentet storesøster tidlig fra bhgGod dag jenter.
Orker ikke bla meg tilbake her
Her pleier jeg en syk liten snupp
Hvordan er det med dere?
Lykke til hos tannlegen![]()
Ikke så høyt. Men greit å sjekke bt om hodepinen ikke blir bedre. Prøv å drikk litt vann. Pass på at over trykket ikke passerer 140 og undertrykket 90Jeg hadde BT 125/74 på mandag og er mer hoven, men kan være varmenhodepinen sitter i pannen
Ja, nå føler jeg at det bare er imot ossÅ nei det var ikke brasnuppa
skjønner du er lei deg
dette er jo dagen dere har ventet på og skal være perfekt også får dere slike beskjeder :/ hadde blitt lei meg selv jeg
![]()
Hvorfor mente han å bytte kirke igjen? :/
Huff... men va er garantien for at de ikke har noe slikt i andre kirker også. De kunne jo tenkt seg om 2 ganger når du spurte og innformert da.Nå begynner jeg å grine snartFørst for en uke siden ringer de fra kirken å sier at den er stengt når vi skal gifte oss
![]()
![]()
Men jeg kjenner jeg må holde tilbake alt jeg vil gjøre før han kommer, ellers er jeg ferdig med det i løpet av juniHihi søtahihi lov å føle det
satser på det
litt svimmel og uvel også, så sitter å bretter klær idag siden mannen er i kjelleren og vasker tøy
greit å ikke dette da
Helsestasjon hvor småen fikk vaksine, så åpen barnehage og nå handlet hva med seg?Ja det er jo det nåGjort noe spesielt til nå da?
Så deiligHer har skyene lettet litt også
Men det er surt
Så kjipt med en irriterende flue..! Typisk når man vil sove.
Håper det har fått bra hos tannlegenog at du får sove.
Ikke?Noe hadde ikke det
Men allehelgensdag er jo på søndagen og ikke den lørdagen vi gifter ossHuff... men va er garantien for at de ikke har noe slikt i andre kirker også. De kunne jo tenkt seg om 2 ganger når du spurte og innformert da.
Ja stemmerHelsestasjon hvor småen fikk vaksine, så åpen barnehage og nå handlet hva med seg?![]()