Juni - skravletråden

Greit

greit at du får være hjemme da :) gjøre ting i eget tempo :)
Ja, de har ikke behov for at jeg skal sakne farten :p
Liten pust i bakken nå så skal jeg starte på igjen.

Blir vel ikke før etter sommeren da, men skal prøve å planlegge litt de siste ukene før ferie nå:)
Samme her, tenker det er greit å få til når vi er blitt kjent med bebis, og det er normale tilstander i huset. :)

Sett bort fra forkjølelse og øyekatarr har helga vært veldig fin:) Hvordan har helga di vært?
Så kjedelige:( god bedring.

Min har vært slitsom men fin, mye tid med mine 2 og det er luksus her i hus :)

Huff, får du noen dager fri nå da? Jeg har aldri jobbet i matbutikk men kan se for meg at det er stressende altså...
Fri til onsdag. Men regner med jeg blir tilkalt før.

Ja det er stressende. Når man vil gjøre en god jobb:) jeg er typen som får spade av folk som slækker på jobb. For det betyr at jeg må jobbe ekstra hardt for å dekke inn det andre ikke gjør. Igår hadde vi to slækkiser på jobb

Fri til onsdag. Men regner med jeg blir tilkalt før.

Ja det er stressende. Når man vil gjøre en god jobb:) jeg er typen som får spade av folk som slækker på jobb. For det betyr at jeg må jobbe ekstra hardt for å dekke inn det andre ikke gjør. Igår hadde vi to slækkiser på jobb
Kjenner til det der, hvorfor skal folk være sånn??
Håper du får slappet av litt før du blir tilkalt igjen da, i dag i det minste:)

Kjenner til det der, hvorfor skal folk være sånn??
Håper du får slappet av litt før du blir tilkalt igjen da, i dag i det minste:)
Noen har det inntrykket av at de kan jo liksågodt tjene penger med å jobbe litt sakte eller være treg i kassa enn å slite seg ut.

Om man ikke er sliten etter en dag i butikkjobb er noe galt :p så kroppen er halvveis ødelagt fra to dager der to av fire på jobb er slækkiser. Og jeg blir den som springer på kassa hver gang det plinger. Jeg har og alltid frukta når jeg er på jobb da sjefen foretrekker jeg tar den biten ( vært fruktansvarlig før). Og det er en jobb som innebærer påfylling hele vakta. Selger enormt med frukt og grønnsaker :) den må jo taes, samtidig som pling på kassa er annahver minutt til tider :p så 16000 skritt på noen timer på vakta er ikke uvanlig :p

Prøver å rydde litt. Eller flytte på rotet her hjemme.
Begynner å gå opp for meg at vi snart skal få en bebis her. :o
Har rydda og vaska jeg og. Sendte H og jenta til svigers alene da jeg ikke orker å dra ut av huset idag:p

Har det ikke gått opp før nå?:p

Høres i teorien godt ut, hvis man ser bort fra det faktum at jeg ikke liker omelett. Elsker bacon da.
Vel. Tenk på omeletten som bare stekt egg nesten? Det var bare egg pisket med litt vann eller melk og altså slått over stekt bacon på stekepannen og stekt ferdig

Back
Topp