Høres godt utDa blir det heimebakte rundstykker med hardkokte egg og diverse pålegg. Litt sein lunsj, men pytt sann![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres godt utDa blir det heimebakte rundstykker med hardkokte egg og diverse pålegg. Litt sein lunsj, men pytt sann![]()
Ja, de har ikke behov for at jeg skal sakne fartenGreit
greit at du får være hjemme dagjøre ting i eget tempo
![]()
Samme her, tenker det er greit å få til når vi er blitt kjent med bebis, og det er normale tilstander i huset.Blir vel ikke før etter sommeren da, men skal prøve å planlegge litt de siste ukene før ferie nå![]()
Det er braJa litt ihvertfall.
Høres i teorien godt ut, hvis man ser bort fra det faktum at jeg ikke liker omelett. Elsker bacon da.Det var godt
Omelett med bacon i![]()
Så kjedeligeSett bort fra forkjølelse og øyekatarr har helga vært veldig finHvordan har helga di vært?
Fri til onsdag. Men regner med jeg blir tilkalt før.Huff, får du noen dager fri nå da? Jeg har aldri jobbet i matbutikk men kan se for meg at det er stressende altså...
Flytter dere langt da?Det er det, gleder meg skikkelig til å komme i ny leilighet nu!![]()
Kjenner til det der, hvorfor skal folk være sånn??Fri til onsdag. Men regner med jeg blir tilkalt før.
Ja det er stressende. Når man vil gjøre en god jobbjeg er typen som får spade av folk som slækker på jobb. For det betyr at jeg må jobbe ekstra hardt for å dekke inn det andre ikke gjør. Igår hadde vi to slækkiser på jobb
Prøver å rydde litt. Eller flytte på rotet her hjemme.Hva gjør dere idag da?
God formiddag! Har du en bra søndag?God formiddag alle sammen![]()
Noen har det inntrykket av at de kan jo liksågodt tjene penger med å jobbe litt sakte eller være treg i kassa enn å slite seg ut.Kjenner til det der, hvorfor skal folk være sånn??
Håper du får slappet av litt før du blir tilkalt igjen da, i dag i det minste![]()
Har rydda og vaska jeg og. Sendte H og jenta til svigers alene da jeg ikke orker å dra ut av huset idagPrøver å rydde litt. Eller flytte på rotet her hjemme.
Begynner å gå opp for meg at vi snart skal få en bebis her.![]()
Sitter i bil på vei hjem til TrøndelagHva gjør dere idag da?
Hvor har dere vært?:kr,Sitter i bil på vei hjem til Trøndelag![]()
Lillemor og jeg har vært nesten to uker på ferie hos familien minHvor har dere vært?:kr,
Oj lenge. Var det koselig?Lillemor og jeg har vært nesten to uker på ferie hos familien min![]()
Vel. Tenk på omeletten som bare stekt egg nesten? Det var bare egg pisket med litt vann eller melk og altså slått over stekt bacon på stekepannen og stekt ferdigHøres i teorien godt ut, hvis man ser bort fra det faktum at jeg ikke liker omelett. Elsker bacon da.
Fin vognBabyjogger city mini gt