Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alltid godt med en tur ut![]()
God vakt snuppaJa det har jeg12-21...
Godt å høreGikk brahun er og bedre idag
![]()
Åh, det hørtes kjempe godt ut lurer på om det kan bli lunch herTror vi får egg og bacon til frokost....lukter sånn....
Jeg skulle amme mens han laget frokost. Jeg tenkte "koke kaffi. Dekke bordet, sette frem pålegg og brød" men hørte han rørte i noe. Og kjenner lukten.... Ja... Sulten!
Ja, kjempe godtDet var gode spyd?
Så gøy da![]()
ojaNei det er jo ikke noe man mååå haMen jeg kjenner jeg liker insta og bv bedre enn face
Litt mere skjult og begrenset føler jeg
På insta er det kun bilder man kan legge ut
![]()
Vi har lekt litt ute og skal snart hjem, hva med dere?God morgenhva er planene for dagen?
Her ble det bra, men sein kveld i går. Mye avbrutt?god morgensovet godt?
her ble det litt avbrutt men bra![]()
Har funnet frem oppskriften. Kanskje jeg skal utfordre min svigermor til å prøve seg xDBare hyggelig det![]()
Syns du han har endret seg mye?Nå når han er 3 år er det så koselig å bla tilbake i den gruppa å se på hvordan han va når han va baby![]()
Jeg gjorde jorde det men så klikket mobilen så mistet i grunn altJeg glemmer ALLTID det![]()
Jobber du ofte helg?Idag skal jeg på jobb
Du da?
Hatt en god natt?God deilig morgen![]()
God formiddagGod morgen![]()
God formiddagGod morgen![]()
Hva gjør du på?God formiddag![]()
Ja, veldig godtSparkesykkel er storstas her også.. godt å sove leeenge![]()
Ja, jeg veit. Får prøve å bli flinkereSparer penger på det og slipper ta turen hele tida. Er ikke så gøy på butikken liksom![]()