Juni - skravletråden

Kan egentlig bare bli liggende når hun har sovnet ;-)

Men jeg liker jo litt tid på kvelden sånn egentlig.

Litt pc og litt tid med mannen. Mens ungene sover
Og da blir det sent
Voksentid er utrolig viktig:D er derfor det ofte blir sent her også..

Å så hyggelig med besøk og mange barn sammen :) Og bading ;)

Vi skal hjem fra hytta og så får vi se om vi tar turen innom sommarland? Ellers så er det bare å nyte solen ;)
Ja det blir koselig. Gøy for ungene:D

Åhh så gøy med sommerland. :) Aldri vært der.

Det forstår jeg godt. <3

Skal du settes i gang før?
Det er snakk om det, ingen konkrete planer, men om ikke blodprosenten min går nok opp så vil de mest sannsynlig sette meg i gang slik at de har kontroll på eventuelle blødninger. Jeg håper litt på det selv slik at jeg vet jeg er i trygge omgivelser og på rett plass for å være helt ærlig. :)

Det er snakk om det, ingen konkrete planer, men om ikke blodprosenten min går nok opp så vil de mest sannsynlig sette meg i gang slik at de har kontroll på eventuelle blødninger. Jeg håper litt på det selv slik at jeg vet jeg er i trygge omgivelser og på rett plass for å være helt ærlig. :)
Det kan jeg skjønne. Håper også du blir satt i gang.

Tror vi får egg og bacon til frokost....lukter sånn....

Jeg skulle amme mens han laget frokost. Jeg tenkte "koke kaffi. Dekke bordet, sette frem pålegg og brød" men hørte han rørte i noe. Og kjenner lukten.... Ja... Sulten!
Mmm...så deilig da:D

Kose deg:)
Snakkes<3
God formiddag :))
Det var godt å få litt tid med mannen og maten ;) jeg har fått sove lenge og våknet til et tomt hus, så de er nok på sparkesykkel tur for MJ er helt hekta :)

Jepp. Brutale dager nå som det er helg. Fullt av folk og springer gærningen mellom ting jeg må gjøre og stadig kassa som må bemannes mer
Huff, får du noen dager fri nå da? Jeg har aldri jobbet i matbutikk men kan se for meg at det er stressende altså...

God formiddag :))
Det var godt å få litt tid med mannen og maten ;) jeg har fått sove lenge og våknet til et tomt hus, så de er nok på sparkesykkel tur for MJ er helt hekta :)
Det var gode spyd;)?

Så gøy da:):)

Back
Topp