Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snikinnføre i alle matretterDet hadde det virkelig! Eller prøvd å lure i han hvitløk![]()
Hadde også minnehagen, men det var så mye enklere med facebook allikevelDet var ikke så dumtJeg lager i minnehagen
Men det er bare for min egen del, der kan mannen legge inn også
![]()
Å nei, skjønner det!Håper det verste kom i natt. Skal løpe fem km på tirsdag. Så passer ikke å bli syk nå![]()
Ja skjønner. Når er neste vakt nå?Joda. Bare slitsom![]()
Men vanskelig å komme seg i seng i tideIkke helt fjernt fra sannheten det. Man bør jo egentlig legge seg ganske tidlig om man skal være opplagt og klar for morgen sånn i sekstiden, sju dager i uka. (Inkl nattamming)
Håper du har sovet godtGleder meg til vi har klart målet og jeg kan sove!!!
God morgen til deg ogsåGod morgen alle flotte jenter/damer
Ønsker alle en strålende dag![]()
Prøver jo på detDet er santsnille dere er
,
haha æsjNope. Falt for firkløveren![]()
Tror detHøres ut som en bra gave![]()
Vi skal bade masse i dag også. Så kommer min svigerinne med mann og barnGod morgen til deg ogsåhvilke planer har du i dag?
Håper du koste degGal gravid dame fikk lyst på grillspyd midt på natta nestengrillen neste, i minusgrader
![]()
![]()
Ja jeg ser denHadde også minnehagen, men det var så mye enklere med facebook allikevel
Brukte begge daman gjør vel alt man kommer over med første barnet og glemmer sånn ca 90% med nr 2??
![]()
Kose deg masse på babyshower. Så gøyGod morgen!!
Her har lillegutt og jeg spist frokost og han koser med barne-tv nåjeg må inn i dusjen og gjøre meg i orden for babyshower idag
Gledes!!
Nei han blir 33. Skal lage glasuren til den siste kaken etterhvertGratulerer til mannen diner det rundt?
Så koseligda var storesøstergave bestiltlesebok oppdrag nemo. håper den faller i smak
![]()
Bor du på landet?Å behageligNå kommer sauene forbi her
![]()
Tipper det var deilig å være ferdigEndelig hjemme av jobb![]()
God morgenGod morgen alle flotte jenter/damer
Ønsker alle en strålende dag![]()