Ja, de har vel et svarVi finner det vel ut når vi burde få sjekket synet igjen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, de har vel et svarVi finner det vel ut når vi burde få sjekket synet igjen![]()
Ja, det blir litt å spareDet er jo et kupp!!God handletur
![]()
Her er det bare 10° endaKommet seg opp i 14-15 nå, 18,5 på den måleren jeg tror har litt for varme forhold enda.
Den står på den verandaen jeg skal potte tomatene mine ut på da.
Når bare mannen har klippet ferdig gresset så han får tid til å hente solden hos min far. Og sikkert hjelpe meg å solde komposten (den ferdige. Men er blandet med hageavfall som ikke er ferdig, og uansett soldes for stein og bein, liksom.) så jeg får jord til å plante i. "Litt" tungvindt at verandaen som er valgt ikke har tilgang fra hagen så jeg må ha jorda inn. Kan ikke akkurat trille trillebåren gjennom stua (særlig fordi vi snakker andre etasje) heller....
Jaja. På sikt skal jeg få meg drivhus! På bakkeplan! Det må mannen skjønne når han hjelper meg på den verandaen han har sagt jeg skal få ha dem på i år, siden lekehuset til ungene nå står der jeg har hatt grønnsaker de siste årene....
Her var 12 når vi sto opp.Her er det bare 10° enda
Jobber lørdag tom torsdag jeg nå..Har du jobb hele helga?
Greit å handle når det er dårlig vær! Skjønner at det blir en kjapp tur, ikke så gøy å handle høygravid neiJa, det blir litt å spare![]()
Takk, den blir nok kjapp med høygravid meg og utålmodig mann og barn![]()
Veit ikke helt hva vi skal ha enda, må kjenne på de, jeg ønsker plise eller lameller, mannen ønsker persienner.. men det er til 4 store vinduer på stuen og et på kjøkkenet.Greit å handle når det er dårlig vær! Skjønner at det blir en kjapp tur, ikke så gøy å handle høygravid neihvor mange skal dere ha?
Fikk sove til 10 jegGod morgenrolig start på morgenen idag
vi har vært oppe siden 6:30.
15 eller 20? 5 åt iallefallHvor mange kilo tar den?
LuksusHer var 12 når vi sto opp.
Det er jo fintVeit ikke helt hva vi skal ha enda, må kjenne på de, jeg ønsker plise eller lameller, mannen ønsker persienner.. men det er til 4 store vinduer på stuen og et på kjøkkenet.
Supert15 eller 20? 5 åt iallefall![]()
Skulle og kjøpe det. Men glemte å måle vinduet hjemme, så får kjøpe det til ukaPlutselig Trondheims tur på oss, 50 % all solskjerming på kid og vi må ha en del så da lønner det seg med en tur![]()
Nei det er nok vanskelig å vite. Får bare se om hun blir større og størreja... vet jo ikke hvor leng hun har gått... eller når i svangerskapet magen kommer til de
Jeg jobber på kiwi for øyeblikketvar veldig koselig helt til det begynte å regnetenkte oss på tivoli i dag, men nå stri regner det så får se det ann iløpet av dagen. hva jobber du med?
Høres ut som du har en flott dagØnsker alle en strålende lørdag!
Her koser vi oss maks. Bader hele gjengen i bassenget![]()
Full uke altsåJobber lørdag tom torsdag jeg nå..
Brukte den på senteret idag.Supert![]()