Juni - skravletråden

Beklager fraværet mitt i går, men vi var på vei til hytta og brukte ca 6 timer med mye stopp og innom her og der ;) Håper dere klarte målet ;) Nå skal jeg gå gjennom her og diverse andre steder og prøve å være sterkere med i dag ;) Men er jo på hytta så må få litt tid til familien også ;)
Vi kom fint i mål i går også.

Og kos deg med familien på hytta

Sola skinner fra skyfri himmel.
Men varmen uteblir.
12 i skyggen, 17 i den varme kroken i sola....n

Idag skal mannen med et vennepar til Charlottenberg for å handle før ramadan.
Har prøvd å sende med handleliste men ikke lett det gitt :o
Prøver også å finne en ca plan for middager osv selvom bare mannen skal faste da
Når starter ramadan?

Beklager fraværet mitt i går, men vi var på vei til hytta og brukte ca 6 timer med mye stopp og innom her og der ;) Håper dere klarte målet ;) Nå skal jeg gå gjennom her og diverse andre steder og prøve å være sterkere med i dag ;) Men er jo på hytta så må få litt tid til familien også ;)
Vi klarte målet:))

Mener jeg så noe når jeg var på martna i fjor, da sto det teks kjøp 10 billetter så får du 11, eller noe i den duren der. Men det er jo sikke sikkert at det er alle ganger, og om hun er liten så trenger hun sikkert ikke 11 billetter allikevel ;)
Nei. Hun er så lita enda.. holder nok med 3 i år også :)

Ja vi klarte målet :-D
Kos deg på hytta :-D

Plutselig Trondheims tur på oss, 50 % all solskjerming på kid og vi må ha en del så da lønner det seg med en tur :)

Jeg syns bare ikke at jeg får tiden å stikk innom :P men mest sannsynlig er det fordi jeg
1.har ett spill jeg må inn på aller først (men det er bare 2-3 min da, så går det ikke å gjøre mer der)
2. Svarer på sms/messenger/mail
3. Sjekker påminnelser på BV-appen+ev svarer på kommentarer/nye innlegg i oktober 2016
Sååå kommer 4. Skriver på skravletråden....
Hehe, da har det fort gått 10-15 min og da rekker jeg som regel ikke nr 4 :P
Hehe, nei da går jo tiden:P

Back
Topp