Juni - skravletråden

Skal jo ikke klage, men når det er sånn lommert og så sitter man på t banen med kjempe god luft :p og skal gå fra t banen å hjem så blir jeg så svett av to skritt :p Elsker temperaturen jeg å ;) Men det begynte å regne på vei hjem:p så fikk meg en spyl ;)
Hehe da fikk du litt bedre temperatur å puste i ihvertfall ;)

Beklager fraværet mitt i går, men vi var på vei til hytta og brukte ca 6 timer med mye stopp og innom her og der ;) Håper dere klarte målet ;) Nå skal jeg gå gjennom her og diverse andre steder og prøve å være sterkere med i dag ;) Men er jo på hytta så må få litt tid til familien også ;)
Vi klarte målet ja heldigvis :D
Var litt mindre her på kveldstid så heldigvis klarte vi målet ellers hadde jeg fått dårlig samvittighet!
Kos dere på hytta da, kan jo ikke bruke hele dagen på å skravle med oss da ;)

Mannfolk som svarer på ting de ikke hører og nekter for det etterpå er så sykt irriterende! Nei jeg får ringe ei venninne eller noe å komme meg ut.

Barnas hus på Ullevål hadde ikke madrassen selv om det sto det, så da ble det bom tur og tillegg slo N munnen sin når hun datt idag :(

Så da ble det ikke noe ny seng idag... Får håpe de har madrassen inne på strømmen neste uke da ellers kan mannen fint sove uten sin madrass og snuppa få han sin ;)

Vi klarte målet ja heldigvis :D
Var litt mindre her på kveldstid så heldigvis klarte vi målet ellers hadde jeg fått dårlig samvittighet!
Kos dere på hytta da, kan jo ikke bruke hele dagen på å skravle med oss da ;)
Så flinke dere er å stå på ;) Ja det var jo veldig fint vær i går kveld flere steder og man kan jo bli litt slått ut av varmen og ;)

Neida, skal være litt av og på ;)

Mannfolk som svarer på ting de ikke hører og nekter for det etterpå er så sykt irriterende! Nei jeg får ringe ei venninne eller noe å komme meg ut.

Barnas hus på Ullevål hadde ikke madrassen selv om det sto det, så da ble det bom tur og tillegg slo N munnen sin når hun datt idag :(

Så da ble det ikke noe ny seng idag... Får håpe de har madrassen inne på strømmen neste uke da ellers kan mannen fint sove uten sin madrass og snuppa få han sin ;)
Huff så kjipt start på dagen. Håper den blir bedre etter hvert.

Det er såå kjipt når sånn skjer, brent meg på det før:( Og når jeg har ringt å spurt så har de ikke hatt det når jeg kom å skulle hente :o

Stakkars N :( Håper det går bra!

Åssen madrass er det du er på jakt etter?

Ikke så varmt her enda heller.
Kommet seg opp i 14-15 nå, 18,5 på den måleren jeg tror har litt for varme forhold enda.
Den står på den verandaen jeg skal potte tomatene mine ut på da.

Når bare mannen har klippet ferdig gresset så han får tid til å hente solden hos min far. Og sikkert hjelpe meg å solde komposten (den ferdige. Men er blandet med hageavfall som ikke er ferdig, og uansett soldes for stein og bein, liksom.) så jeg får jord til å plante i. "Litt" tungvindt at verandaen som er valgt ikke har tilgang fra hagen så jeg må ha jorda inn. Kan ikke akkurat trille trillebåren gjennom stua (særlig fordi vi snakker andre etasje) heller....

Jaja. På sikt skal jeg få meg drivhus! På bakkeplan! Det må mannen skjønne når han hjelper meg på den verandaen han har sagt jeg skal få ha dem på i år, siden lekehuset til ungene nå står der jeg har hatt grønnsaker de siste årene....

Håper varmen kommer til dere også snart da :D
Den veldige varmen er ikke meldt hit i denne omgang.

Jeg ser sol og skyfri himmel, men det blåser og jeg ser når jeg er på tur flere fjell enn jeg ser hjemme. Og det ligger tåke oppi der. Inn langs fjorden. Ganske drepende for sommervarme.

Så jeg sa til ungene at selv om det SER varmt ut var det ikke aktuelt å ta på badetøy og leke med vannpistoler.
(dessuten er den ene ødelagt og mellomste klarer ikke bruke dem og jeg vet de får sånne vannkanoner som de må trekke vann opp fra ei bøtte med, i sommergave fra mine foreldre når de tar dem med seg på campingtur om et par uker (første helga i sommerferien. Gitt at været er bra, ellers blir det første helga i juli i stedet) fire våte unger i ei campingvogn er ikke så gøy

Ja er langt til alle byer med ikea... :/ mangler 100 innlegg for å nå 1000 innlegg enn så lenge. Da er det bare 3500 igjen :) tror det kan bli heftig på slutten om vi ikke er flinke nå på morgenen
Ja, det lønner seg å få inn noen her og der for oss alle :)
Vi venter på å kjøre ombord i fergen nå.

Back
Topp