Ja da lønner det seg! God tur :-DPlutselig Trondheims tur på oss, 50 % all solskjerming på kid og vi må ha en del så da lønner det seg med en tur![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja da lønner det seg! God tur :-DPlutselig Trondheims tur på oss, 50 % all solskjerming på kid og vi må ha en del så da lønner det seg med en tur![]()
ikke fan av kombi selv.Er jo det som er best
Liker ikke kombi vogner! Nå hadde ikke vi det til snuppa men vet uansett at jeg ikke skal ha det
Føler jeg er veldig vanskelig når jeg skal prøve å finne barnevogn da.
hehe så herligUngene flyr rundt og leker brannmenn
Godt frøkna er i bedre form selv om hun hoster fælt :-D
Nei, jeg tror ikke det. Jeg kunne tenkt meg å beholde han grå, men har dårlig erfaring med katt og hennes kattunger når de blir for store :/Gurimallaskal dere beholde noen?
Bor du langt nord?Det er kjekt med en tur dit. Kunne tenkt meg en tur på ikea, men er så langt dit
Takk duJa da lønner det seg! God tur :-D
Pleier du å gjøre det?
Husker vi gjorde det med snuppa og var utrolig lett å finne frem og gi henne mat![]()
ja vil jeg troNei, og det kom rett etter jeg postet bildetvar forfriskende da
![]()
Ca 5t til trondheim. Bor ca 1,5 t fra trøndergrensaBor du langt nord?
Så braVi kom fint i mål i går også.
Og kos deg med familien på hytta
Så bra!Vi klarte målet)
Nyt tiden med familienSå bra!![]()
Et stykke til Trondheim da ja..Ca 5t til trondheim. Bor ca 1,5 t fra trøndergrensa
Flinke dereJa vi klarte målet :-D
Kos deg på hytta :-D
Ja er langt til alle byer med ikea... :/ mangler 100 innlegg for å nå 1000 innlegg enn så lenge. Da er det bare 3500 igjenEt stykke til Trondheim da ja..
Nyt den.. for her er den bare innimellom regnskureneSå braFlinke er dere!
TakkNå skal solen nytes
![]()
Kos deg masseØnsker alle en strålende lørdag!
Her koser vi oss maks. Bader hele gjengen i bassenget![]()
Det skal jegNyt tiden med familien![]()